עוד מכה אחרי ההפסד לביבי: טוריו של סרנה לא מתפרסמים ב’ידיעות’

אבי כץ
|
י"א תמוז התשע"ז / 05.07.2017 13:21
מאז פרסום פסק הדין בתביעה שהגישו נגדו בני הזוג נתניהו, בו חויב לפצות אותם ב-100 אלף שקל, לא מתפרסמים טוריו של יגאל סרנה ב’ידיעות אחרונות’ • אמר לגלובס: “אתה יכול לקרוא למצב שבו אני נמצא כרגע חופשה או השעיה”

העיתון ‘ידיעות אחרונות’ הפסיק לפרסם את טורו של העיתונאי יגאל סרנה והוא הוצא לחופשה בתשלום מ’ידיעות אחרונות’. כך פורסם באתר ‘העין השביעית’.

ברנה הגיב ל’גלובס’: “כרגע אני לא כותב, זה נמצא בבירור ביני לבין העיתון. אתה יכול לקרוא למצב שבו אני נמצא כרגע חופשה או השעיה”.

בתשובה לשאלה האם המצב הנוכחי שלו בעיתון קשור לפסק הדין בתביעת הדיבה המתוקשרת שהגשו נגדו בנימין ושרה נתניהו – השיב סרנה: “אני אומר חד וחלק – הטורים לא מתפרסמים מאז פסק הדין, וזה גלוי לעין”.

העיתונאי יונתן כיתאין מגלובס מציין, כי מנקודת המבט של העיתון, הדברים נראים מורכבים יותר: ככל הידוע, הוא כותב, ב’ידיעות אחרונות’ אכן שוררת מאז פרסום פסק הדין התלבטות לגבי מעמדו של סרנה. מצד אחד, לבכירים במערכת קשה להתעלם מאותה ביקורת חריפה שהטיח השופט בהתנהלות סרנה ובדרך בדיקת העובדות שלו –  ומצד שני, סרנה עדיין נחשב על-ידי בכירי העיתון לאחד מטובי הכותבים בו, והוא נתפס כעיתונאי ותיק ומוערך, כך שכרגע עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין.

כפי שדווח בחרדים 10, התביעה שהגישו הזוג נתניהו הסתיימה בניצחונם של בני הזוג, לאחר שנקבע כי על סרנה לפצות אותם ב-100 אלף שקל בתוספת 15 אלף שקל הוצאות משפט.