איך מקדמים סדרה? משתלחים: “ביבי, חוץ מלתת את הבן הבכור לחרדים, נתן להם הכל”

השחקן רמי ורד, המגלם משגיח כשרות חרדי ב'שמחות', סדרה חדשה של 'רשת', רותח על הציבור החרדי ועל הח"כים החילונים: "בזמן שהנכים יוצאים מדעתם בשביל לחיות כמו בני אדם, עוברים מיליונים לאברכים שלא עובדים" • והוא לא חושש מהתגובות הזועמות: "יכולים לקפוץ לי כולם"
אבי כץ
י"א תמוז התשע"ז / 05.07.2017 11:07

השחקן רמי ורד, אחד משני יוצרי הסדרה ‘שמחות’ המשודרת ב’רשת’, בה הוא מגלם משגיח כשרות חרדי – משתלח, בראיון שהעניק ליעל געתון באתר ‘וואלה’, באברכים ובציבור החרדי.

“מפריע לי שדת הפכה למקצוע”, הוא אומר בראיון. “מפריע לי שיש קשר בין שמירת שבת לכשרות. זה מדהים אותי שרוב חברי הכנסת חילונים ולא אכפת להם. עזבי ימין-שמאל, מי שבחר אותם זה חילונים, והם לא מייצגים את הציבור שבחר בהם בשום צורה.

“אני לא מדבר על ביבי שחוץ מלתת את הבן הבכור שלו למפלגות החרדיות – נתן להם הכל. זה מדהים, אתה חילוני בעצמך, אני לא מצליח להבין את זה, אתם לא מסתכלים קדימה? בזמן שהנכים יוצאים מדעתם בשביל לחיות כמו בני אדם, עוברים מיליונים לאברכים שלא עובדים. אז מה ההיגיון בזה?

“אנשים שיכולים לעבוד מקבלים קצבה, ואנשים שלא יכולים לעבוד לא מקבלים. הפכנו למדינה הכי עקומה בעולם. כל חברי הכנסת החילוניים אשמים בזה, מכל המפלגות. זה לא רק ביבי ולא רק הליכוד. עם זאת, יש את העניין של לקחת אחריות על מה שאתה מנהל. האדם האחראי הוא זה שעומד בראש”.

אתה לא חושש מתגובות זועמות? שואלת אותו המראיינת.

“יכולים לקפוץ לי כולם. כל אחד דעתו לחשוב עלי מה שהוא רוצה. אף אחד לא מעניין אותי. בנושא הזה של דתיים-חילונים, זה לא רק הליכוד. זה לא מהיום ולא מאתמול. זה לא ימין ושמאל. פה בארץ נהיה מין מצב כזה שאם אתה בעד הנכים אתה שמאלני, כאילו אם אתה בן-אדם אתה שמאלני. אם אתה רוצה שלאנשים בפריפריה יהיה איך להגיע לים בשבת אז אתה שמאלני? אז אני שמאלני”.

על הסדרה הוא אומר: “רציתי לעשות את משגיח הכשרות אדם נחמד, לא מפלצת. את לא יודעת כמה רובי דואניאס ואני נברנו בספרי הלכות, ישבתי וקראתי את כל הפסקים של עובדיה יוסף, הורדתי מהאינטרנט את הספר של הכשרות, כמה סכינים צריך ואיך להחזיק אותם, וכמה חשמל צריך ואיזו עוצמה של מתח חשמלי מותר לתת לבקר בכדי לקדם אותו לעוצמה של השחיטה. מיליון חוקים, קראנו הכול”.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איך רואים שזה בן אדם שחי מסטיגמות
    05/07/2017 11:36
    מישהו
  1. בנאדם מטומטם.. אין לו הרבה שכל.. הוא שונא חרדים סתם..
    הלוואי והתקציבים של המדינה היו הולכים לישיבות ולא לתיכונים

  2. אל תתרגשו
    05/07/2017 13:51
    יוסי
  3. כך בדיוק דיברו האנטישמים בכל הדורות.
    הם התעקשו שאנחנו מערבבים דם במצות, ולא יעזור בית דין.
    עלילת הדם המודרנית הזאת תמשיך ותמשיך שוב ושוב.
    והכי צחקתי שהוא “רותח” על הציבור החרדי…. ממש הרגשתי לא נעים עם זה.
    בכל מקרה, הכי אהבתי את התגובה שאנחנו יכולים לקפוץ.
    אכן, אנו קופצים משמחה: שהבדילנו מן התועים ונתן לנו תורת אמת, וחיי עלם נטע בתוכנו.
    ותאמינו לי הנקמה המתוקה תהיה שהוא ישוב בתשובה עם כל המשפחה,
    ויהיה במציאות משגיח כשרות…. אוי, כמה שאנחנו נהנה.
    ולעצם הענין: הכפייה החילונית היא עובדה מדעית בדוקה, ולעומתו אנחנו לא רותחים אלא מקבלים בהבנה את כל השקרים והתסכולים הנובעים משעמום ריקני ונבוב, ומבקשים רק דבר אחד: עזבו אותנו במנוחה, סעו לשלום, המפתחות בפנים.

  4. חרדים 10
    12/07/2017 08:53
    השפוי
  5. אם רמי ורד לא יודע לכבד, לפחות אתם תכבדו ולא תצטטו אותו, לכתוב את שמו של מרן מאור הגולה הראשון לציון, בשמו הפרטי??
    בושה וחרפה וגועל נפש

  6. דווקא צודק
    23/07/2017 00:37
    דווקא צודק
  7. תסתכלו במראה ….