הרצוג: מצטער על התוצאה • לבני: מצטערת בשביל בוז’י • פרץ: אנצח

ח"כ יצחק הרצוג יודיע בימים הקרובים במי הוא תומך בסיבוב השני • עמיר פרץ: "אני גאה בהישג בו זכיתי" • אבי גבאי: "הוכחתם שאתם יודעים לקבל אדם חדש"
אריה ריבקינד
י"א תמוז התשע"ז / 05.07.2017 00:28

 ח”כ יצחק הרצוג, שהודח הערב (שלישי) מראשות מפלגת העבודה מסר: “חברות וחבריי מפלגת העבודה אמרו את דברם. אני מכבד את הכרעתם. אני מברך את עמיר פרץ ואבי גבאי שעלו לסיבוב השני ומאחל לשניהם בהצלחה.

“בימים הקרובים אתייעץ עם חברותיי וחבריי במחנה הגדול שיש לי במפלגת העבודה לגבי תמיכתי בסיבוב השני.

“אני מודה לכל החברות והחברים שיצאו יחד איתי למסע המדהים הזה. אני מצטער מאוד על התוצאה. אני מצטער על כך ברמה האישית, הפוליטית והרעיונית. זכיתי לצעוד במחיצת חברות וחברים יוצאים מן הכלל. אני אוהב אתכם מעומק הלב. לא אשכח את מה שעשיתם למעני.

“תודה לכל מי שהצביע בעבורי, יהודים, ערבים ודרוזים, בני העיר ובני הכפר, המושב והקיבוץ, למטה המדהים שלי, למטה הבחירות המדהים שלי, לחבריי הסיעה שתמכו בי ומעל לכולם למיכל שותפתי ובני המשפחה שלי”.

עמיר פרץ אמר: “אני גאה בעשרות אלפי החברות והחברים שלקחו חלק בחגיגת הדמוקרטיה של מפלגת העבודה. אני מודה על האמון בדרכי ועל התמיכה הגדולה שקיבלתי לאורך כל הדרך ואשר הביאה אותי למקום הראשון בבחירות.

“אני מבקש להודות לחברי יצחק הרצוג על ארבע שנות שירות כיו”ר המפלגה ועל ההישג הגדול בבחירות האחרונות לכנסת. אני מבקש להביע את הערכתי לכל המועמדים על מסע בחירות ענייני, שסייע להציג לציבור מפלגה דמוקרטית, חיה ותוססת.

“אני גאה בהישג בו זכיתי ומשוכנע כי אנצח בסיבוב השני, שבסיומו אפתח במערכה להחלפת שלטון נתניהו”.

השר לשעבר אבי גבאי נאם בפני פעיליו, והתייחס לעובדה שהוא חבר חדש יחסית במפלגה: “הוכחתם שאתם מתמקדים בעיקר ויודעים לקבל אדם חדש ובכך הוכחתם שזו מפלגה פתוחה שהיום באמת ובתמים קוראת לקהלים חדשים להצטרף אליה.

“עברנו בהצלחה את המערכה הראשונה, אך החלק הקשה עוד לפנינו. אני צריך אתכם גם בשבוע הבא. בתוך חודשים ספורים שינינו לחלוטין את השיח המפלגתי לשיח של שינוי, תקווה וניצחון. הבוחרים אמרו את דברם: רוצים ניצחון.

“העלייה שלי לסיבוב השני והקולות הרבים שקיבלו אראל ועמיר, ממחישים בדרך הברורה ביותר: חברי המפלגה רוצים שינוי, חברי המפלגה רוצים תקווה, חברי המפלגה רוצים ניצחון. אני מקווה ומאמין שנשלים את זה בסיבוב השני: בואו נבחר בשינוי, בתקווה ובניצחון”.

בהמשך פנה גבאי למועמדים האחרים: “אמרתי לכל אורך הדרך שיש לנו נבחרת ראויה וחבורה מאוד מכובדת של מועמדים, ואני מודה לכולם ומצפה לעבוד עם כולם. היו גם רגעים קשים בקמפיין אבל מבחינתי מסתכלים קדימה. כל אחד מהתמודדים יהיה שותף מלא לאיך אנחנו מנצחים את הליכוד בבחירות הבאות”.

ח”כ אראל מרגלית שהגיע למקום הרביעי בפריימריס: “אני מודה למצביעים ולפעילים המדהימים על התמיכה, נגד כל הסיכויים אחרי שהתחלנו אחרונים במרוץ. נמשיך לפעול למען מדינת ישראל. מברך את עמיר פרץ ואבי גבאי על ההישג ומאחל בהצלחה למי שייבחר. נמשיך לעבוד יחד למען החלפת הממשלה הרעה הזו ולמען מדינת ישראל”.

צפי לבני הגיבה על תוצאות הסיבוב הראשון: “מפלגת העבודה קיבלה הערב החלטה דמוקרטית ותחליט מי יעמוד בראשה.

“מצטערת בשביל הרצוג. ביחד יצרנו את המחנה הציוני והבאנו תקווה והישג גדול בבחירות. עבדנו בשיתוף פעולה מלא לטובת מדינת ישראל ומעריכה את התנהלותו. מאמינה שהדרך להחליף את הממשלה כעת היא להרחיב את המחנה על ידי יצירת גוש פוליטי מנצח למען כלל אזרחי מדינת ישראל”.

יו”ר מטה הארגון במטה פרץ, ח”כ איציק שמולי: “אני שמח על התוצאות ומודה לאלפי החברים על התמיכה הגדולה. מכאן אנחנו יוצאים להסתערות אדירה על השטח בציפייה גדולה לנצח בסיבוב השני. אני מבקש להודות באופן אישי ליו”ר היוצא יצחק הרצוג שהוביל את המפלגה להישג מדהים בבחירות האחרונות וטובת המדינה והמפלגה תמיד לנגד עיניו לפני כל דבר אחר.”

 ח״כ ד״ר נחמן שי, התומך בבחירות לראשות העבודה בעמיר פרץ: ״זהו הישג יוצא מן הכלל לעמיר פרץ. אין ספק שהיתה תחרות קשה בין חמשת המועמדים. הפער הגדול בין פרץ לבא אחריו מעיד על אהדה עצומה ואשראי גדול הנובעים בין היתר מנסיונו הביטחוני והחברתי. אני צופה לעמיר פרץ ניצחון בסיבוב השני. לפנינו עוד עבודה רבה״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות