אישום נגד מדריכה בפנימיה בב”ב: ביצעה מעשים חמורים בשתי חניכות

הנאשמת, ממשפחה חרדית ברמלה, בת 23, ביצעה את העבירות בשתי חניכות בפנימיה - אחת בת 14-16 ואחת בת 11-12, ששהו במקום בצו של בית משפט • כתב האישום שהוגש בגין עבירות רבות של מעשים חמורים, חלקם חמורים במיוחד, ועבירות נוספות - מגולל כיצד פגעה בהן המדריכה
חיים טוויל
ט' תמוז התשע"ז / 03.07.2017 09:44

פרקליטות מחוז ת”א-פלילי הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מדריכה בפנימייה לבנות בבני ברק, בת 23, בגין ריבוי עבירות של מעשים חמורים, חלקם חמורים במיוחד, ועבירות נוספות.

הנאשמת, ממשפחה חרדית ברמלה, ביצעה את העבירות בשתי חניכות בפנימייה – אחת בת 14-16 ואחת בת 11-12 בעת ביצוע המעשים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד רותם נוימן וסרמן, המתלוננת באישום הראשון הינה קטינה ילידת 2001. בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, שהתה הקטינה בפנימייה מכוח צו בית משפט, והנאשמת שימשה כמדריכה בפנימייה.

בשלהי חודש ספטמבר 2014, בסמוך לחופשת ראש השנה, במועד שאינו ידוע במדויק, בעת שרוב השוהות בפנימייה יצאו לחופשה, נותרה הקטינה בפנימייה בהיעדר מקום אחר לשהות בו. הקטינה התלוותה לנאשמת לבילוי בקניון והנאשמת רכשה עבורה מתנות.

החל מאותו מועד, הנאשמת, שהייתה מודעת לבדידותה ולמצוקותיה של הקטינה, רקמה עם הקטינה קשר אינטנסיבי מאוד, במסגרתו קנתה לקטינה מתנות שונות, התעניינה בשלומה וברווחתה והתקשרה אליה פעמים רבות. בכך יצרה הנאשמת אצל הקטינה תלות כלפיה. בהמשך הקשר, הנאשמת איימה על הקטינה כי אם לא תעשה כרצונה, תנתק איתה את הקשר וכן כפתה עליה לשאת תמונה שלה.

בין השנים 2016-2015, בהיות הקטינה כבת 15-14 במספר רב של הזדמנויות, בפנימייה ובמקומות אחרים, ביצעה הנאשמת בקטינה מעשים חמורים במיוחד. במספר מקרים ביצעה הנאשמת את העבירות חרף התנגדותה של הקטינה.

על פי האישום השני, המתלוננת באישום זה הינה קטינה ילידת 2004. בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, שהתה הקטינה בפנימייה מכוח צו בית משפט והנאשמת שימשה כמדריכתה. בין השנים 2015-2017, בהיותה של הקטינה כבת 11-12 במספר רב של הזדמנויות בפנימייה, ביצעה הנאשמת בקטינה מעשים חמורים.

במהלך התקופה, קנתה הנאשמת לקטינה מתנות שונות, העדיפה אותה על פני החניכות האחרות בקבוצה שבפנימייה, הזמינה אותה לישון בחדרה, התירה לה להשכים באיחור, ונמנעה מלגעור בה.

הפרקליטות הגישה בקשת מעצר עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות