כשסלבריטאים דנו בדברי תורה: דוד ד’אור הפתיע את עמי מימון • האזינו

הזמר ד'אור, שנולד בבת ים, העניק ראיון לתוכנית 'חידודון' בהגשת עמי מימון, על הקשר הייחודי שלו עם בורא עולם • ומה ריגש אותו בניחום אבלים אצל שחקן?
אבי כץ
ח' תמוז התשע"ז / 02.07.2017 20:50

דוד ד’אור נחשב לאחד מגדולי המוזיקה הישראלית – ולא בכדי. בכל העולם מאזינים למוזיקה שלו ומדקלמים אותה, למרות שאינם מכירים את  תרבות המוזיקה הישראלית.

ד’אור, שנולד בבת ים, העניק היום ראיון לתוכנית ‘חידודון’ בהגשת עמי מימון, בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’.

בתחילת הראיון סיפר ד’אור על לימודי המוזיקה שלו בילדותו ועל התחנות בהן עבר כל הדרך אל ההצלחה.

בעיקרו של הראיון החל לספר ד’אור על הקשר הייחודי שלו עם בורא עולם, על האהבה הגדולה שלו ליהדות ולהיסטוריה היהודית – שהיא חלק בלתי נפרד מאיתנו.

בהמשך סיפר כיצד פעם הלך לנחם את השחקן ציון ברוך בעקבות מות אמו. באותה הזדמנות ישבו שם שחקנים מוכרים מאוד, בניהם ישראל אטיאס, אביב אלוש, עמוס תמם, אנחל בונני ועוד. לדבריו, השיחה בניהם גלשה לדברי אמונה, תורה, הגות ודברי חכמים.

“נפעמתי, מהדברים שיצאו מכולם, ישבנו שם ערב שלם והתפלפלנו אל תוך הלילה בדברי תורה…” סיפר דוד. “אני זוכר שהבטתי לשמים ואמרתי: איזה נפלא להרגיש בקרב אנשים שכולם חושבים שהם פחות יהודים ובסופו של דבר האמונה שייכת לכולם”.

מיד בסיום הראיון התקבלו עשרות תגובות במערכת התוכנית, מכל גוני הקשת, שכתבו כי הראיון חיזק אותם ושינה את הסתכלותם כלפיי סלבריטאים חילונים.

הראיון המלא:

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חזק ביותר
    03/07/2017 00:20
    יצחק
  1. איזה שידור מצויין

  2. כל הכבוד למימון
    03/07/2017 02:40
    כל הכבוד למימון
  3. כל הכבוד למימון