ההורים בהלם: רכב החברא קדישא הוביל ת’כריכים לילדים בקייטנה

שלמה בן חיים
|
ח' תמוז התשע"ז / 02.07.2017 19:31
הורה תיעד רכב להובלת גופות של חברה כשהוא פורק כריכים לילדים בקייטנה בגבעת שמואל – וצילם את המשלוח הבלתי שגרתי • ההורים מזועזעים: “זוועה, אתמול העבירו גופה והיום חילקו ברכב אוכל לילדים”

הורה, תושב גבעת שמואל,  שעבר היום (ראשון) ליד בית ספר מורשת זבולון ביישוב, שם התקיימה קייטנה עירונית, לא האמין למראה עיניו: בחזית בית הספר חנה רכב של חברה קדישא המעביר גופות, ממנו פרקו את ארוחת העשר עבור הילדים.

ההורה צילם את הרכב ובו הכריכים, והעביר את התמונה בקבוצות וואטסאפ.

לפי דיווח של יהודה שלזינגר ב’ישראל היום’, אחת האימהות הייתה כל כך מזועזעת, שהיא הלכה לרכוש עבור הילדים לחמניות אחרות מהסופר הקרוב.

אחת האימהות סיפרה לישראל היום: “זה נורא, אוטובוס שמעביר גופות צריך להעביר סנדויצ’ים של ילדים לקייטנה? חשבנו שזה בדיחה, לא האמנו שזה אמיתי. זה נורא, זה מזעזע. מיניבוס שאתמול אולי העביר גופה, היום חילק את האוכל לילדים שלנו. זה לא ראוי, לא אסתטי ומאד הזוי”.

ממתנ”ס גבעת שמואל נמסר לישראל היום: “הספק שמביא את הלחמניות בבוקר, נתקל בבעיה טכנית ברכב החלוקה, ולצערנו ולא פחות לתדהמתנו, מצא לעצמו פתרון לא ראוי ולא מקובל. אנו רואים את הדברים בחומרה רבה והם טופלו לאלתר, לרבות החלפת הספק בו במקום”.