“כל אחד ואחד מכם .. כבנינו ממש” • האם כותבת לחיילים המחפשים

הוריו של הנער החטוף בן ה-16 נפתלי פרנקל, העבירו מכתב לעיתון "במחנה" • "אומרים שאייל, גיל-עד ונפתלי הם הילדים של כולם - אנחנו מרגישים שאתם כולכם קצת בנים שלנו"
כ' סיון התשע"ד / 17.06.2014 22:36

הוריו של הנער החטוף בן ה-16 נפתלי פרנקל, העבירו לעיתון “במחנה” מכתב, אותו ביקשו להעביר ללוחמים הנמצאים בשטח בחיפושים, “כל מילה ופסיק נכתבו מהלב”.

“המצב ההזוי הזה יצר אצלנו סוג של תודעה מורחבת, בה כל אחד ואחד מכם מרגיש עבורנו כבנינו ממש. אומרים שאייל, גיל-עד ונפתלי הם הילדים של כולם – אנחנו מרגישים שאתם כולכם קצת בנים שלנו. שנתנו נודדת במחשבות על נפתלי ובתפילות שכל אחד ואחד מכם ישוב הביתה בריא ושלם”, כתבה. “ובתחושה שהוא, בשליחות מדינת ישראל עשה את כל מה שאפשר, עשה טוב ויעשה נכון. אנחנו מחבקים אתכם, ההורים והאחים שלכם. סומכים עליכם ב-200% ומודים לכם מעבר למה שמילים יכולות לתאר. ה’ עמכם. ה’ ישמור צאתכם ובואכם מעתה ועד עולם”.

פרנקל הודתה היום במפגש ההורים לאזרחים הרבים המסייעים לה ולמשפחות, וקראה לציבור להתפלל לשלום הנערים. “אנחנו אסירי תודה לכל מי שמעורב במאמץ האדיר הזה”, אמרה. “אנחנו מרגישים חיבוק אדיר מכל עם ישראל. זה מלווה אתנו שעשה שעה וזה מחזק אותנו”.

לאחר מכן ביקשה לפנות לבנים, ואמרה: “אנחנו רוצים לחזק את הילדים: אייל, גיל-עד ונפתלי, אנחנו אוהבים אתכם ומתגעגעים אליכם מאוד, תהיו חזקים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות