“תענוג לראות את ההמונים”: 3000 איש בהילולת יוסף הצדיק בשכם

אלפי מתפללים נכנסו הלילה לרגל הילולת יוסף הצדיק לקבר יוסף שבשכם • באירוע הוענקה תעודת הוקרה למח"ט שומרון • יוסי דגן: "יש לנו הזכות כאומה לזכור את מנהיגינו ולציין את יום פטירתם במקום בו נקברו גם אלפי שנים לאחר מותם"
חיים טוויל
ה' תמוז התשע"ז / 29.06.2017 09:40

יותר מ-3000 מתפללות ומתפללים מכל רחבי הארץ נכנסו הלילה (חמישי) להתפלל בקבר יוסף שבשכם לרגל יום ההילולא.

אלפי המתפללים הגיעו בהסעות מסודרות אותן מארגנות מועצה אזורית שומרון ומנהלת המקומות הקדושים בשומרון מדי חודש.

הכניסה התקיימה באישור ובליווי צה”ל.

בין הנכנסים לקבר יוסף היו גם סגן ראש המועצה האזורית שומרון דוידי בן ציון, סמנכ״ל מרכז ישיבות בני עקיבא אבי שחר, 30 מנהלי ישיבות בני עקיבא וסגנית ראש מינהל החמ”ד אתי אורלב.

כמו כן נכנסו לשכם מח”ט שגיא ועשרות קציני חטמ”ר שגיא, לצד קצין הגמ”ר שומרון היוצא רס”ן אליצור טרבלסי שסיים בשבוע שעבר את תפקידו.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון אמר: “יש לנו הזכות כאומה לזכור את מנהיגינו ולציין את יום פטירתם במקום בו נקברו גם אלפי שנים לאחר מותם. זו משמעות הקשר שלנו למקומות הללו. זה הכוח שלנו כאומה. אנחנו מצפים ליום בו האומה הזו תזקוף את קומתה ונוכל להיכנס להתפלל במקומות הקדושים לנו גם לאור היום וללא ליווי צבאי שצריך להגן עלינו מפני פורעים. מי ייתן ובזכות יוסף לא ירחק היום”.

סגן ראש המועצה האזורית שומרון, דוידי בן ציון: ״בזכות יוסף הצדיק ימלאו משאלות לבנו לטובה. עם ישראל בא הלילה בהמוניו להתפלל בציון יוסף הצדיק בשכם, תענוג לראות את ההמונים המגיעים בשתיים לפנות בוקר מכל רחבי הארץ ומכל גווני החברה הישראלית.

״תודה ענקית למח”ט שומרון גלעד עמית, לקצין ההגמ”ר היוצא אליצור טרבלסי ולקצין הגמ”ר הנכנס שלומי כהן. נאחל לכולכם בהצלחה מקרב לב!״

בכניסה לקבר יוסף הוענקה למח”ט שומרון אל”מ גלעד עמית תעודת הוקרה מיוחדת בשם מנהלת המקומות הקדושים ומועצה אזורית שומרון על תרומתו לכניסות המסודרות הללו כמפקד הכוח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות