לכבוד עונת החתונות ולכלה שבדרך: כך תטפלי בפניך בערב האירוע

כולנו יודעים שכלות חפצות להיראות במיטבן ביום הנוצץ והחשוב של חייהן • החל מהשמלה, השיער, מניקור, פדיקור - וכלה בעור הפנים. שכן הפנים הופכות למרכזה של כל תמונה • ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, קיבצה מספר טיפים והמלצות מה לעשות (ומה לא לעשות)
תמי גיל
ה' תמוז התשע"ז / 29.06.2017 01:23

טיפולי עיצוב וחיטוב גוף וסנטר: הקפאת שומן וטיפול בצלוליט – טכנולוגיית חיטוב הגוף ללא ניתוח שטפה אותנו בשנתיים האחרונות. חשוב לדעת שעל מנת לקבל תוצאות טובות בטיפולי חיטוב הגוף בהקפאה יש צורך לרוב ב2 טיפולים לאזור שיתבצעו במרווח של 8 שבועות. לכן אם את שוקלת לעבור טיפול כזה- כדי להתחיל בהליך כמה שיותר מוקדם מרגע שיודעים את תאריך היעד. (מבנה של סנטר כפול דורש לרוב  רק טיפול 1 בהקפאה).

עיצוב שפתיים: הרבה כלות מבקשות שפתיים מלאות יותר בחתונה. הטיפול מתבצע ע”י הזרקה קטנה של חומצה היאלורונית לשפתיים. הטיפול מתבצע בפעמיים- בהפרש של שבועיים עד חודש בין טיפול לטיפול. ניתן לבצע את הטיפול חודש לפני החתונה, אך  עדיף לבצע את הטיפול מראש מכמה  סיבות: ראשית, אם החלטת לשנות את דעתך- עדיף להמיס את החומר לא בסמוך לחתונה כיוון שעד שהמצב יחזור לקדמותו, ייקח מס שבועות. שנית, מכיוון שהתוצאה  ממילא נשמרת לפחות לחצי שנה, מומלץ לעשות את ההזרקה מראש ולהתרגל לצורת השפתיים, מה שמאפשר להוסיף עוד קצת חומר בהתאם לטעם (תמיד ההמלצה היא להתחיל מכמות קטנה, על מנת לראות איך החומר מתקבע בשפתיים ואיך זה משתלב בפנים)

טיפול בכהויות תחת העיניים: מדובר לעיתים בשילוב של הזרקת חומצה היאלורונית וטיפול בלייזר. מומלץ להתחיל את הטיפול לפחות חודשיים לפני החתונה. את ההזרקה עושים בפעמיים- פעם אחרונה לא קרוב יותר מחודש לפני החתונה. לוקח לעיתים זמן עד שהחומר מתקבע סופית ולכן לא מומלץ להזריק לאזור זה  בסמוך לחתונה.

טיפולי חיטוב עצמות לחיים: אפשר להזריק גם חודש לפני החתונה- זוהי הזרקה פשוטה שמחטבת את הפנים

טיפולי פיגמנטציה: להתחיל מיד כאשר יודעים את תאריך היעד. לרוב מדובר במספר טיפולים במרווחים של חודש בניהם, לעיתים יש זמן החלמה של העור

צלקות אקנה: יש להתאים את הטיפול לבעיה וללוז שעומד בפנינו. למעשה, רצוי להתחיל כמה שיותר מוקדם את הטיפול בצלקות, אבל אם כבר הגעתם לחודש חודשיים לפני החתונה- עדיין יש טיפול שישפר במהירות את הצלקות- לפחות באופן חלקי.

הזרקת בוטוקס לקמטי הזעף:  ניתן להזריק חודש לפני (אם ממש נקלענו לדקה ה90- אפשר גם שבועיים לפני).טיפול פנים ומזותרפיה.

הטיפים נכתבו באדיבות ד”ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור

36734796 - woman applying cream on hands62

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות