ללום מאיים על אבוטבול: לא משבץ השנה תלמידות לסמינרים? זה נגד החוק

אחרי שמחזיק תיק החינוך בבית שמש הודיע למנהלים הסמינרים בעיר: "מחלקת החינוך לא תעסוק השנה בשיבוץ תלמידים" - עו"ד יואב ללום משגר מכתב התראה לראש העיר ולמנהל המחוז החרדי • "תלמידות בית שמש נתונות כעת לחסדם של מנהלי הסמינרים - ללא פיקוח, כמתחייב בחוק"
אריה ריבקינד
ג' תמוז התשע"ז / 27.06.2017 15:14

עו”ד יואב ללום שיגר היום (שלישי), בשם עמותת ‘נוער כהלכה’, מכתב “התראה בטרם נקיטת צעדים משפטיים” לראש העיר בית שמש משה אבוטבול, ולמנהל המחוז החרדי במשרד החינוך איציק זהבי – זאת לאחר שסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בבית שמש, ישעיהו ארנרייך, הודיע למנהלי הסמינרים בעיר, כי “מחלקת החינוך לא תעסוק השנה בשיבוץ תלמידים”.

במכתבו – הנחשף בחרדים 10 – כותב עו”ד ללום: “למותר לציין כי הודעה זו וביצועה הינם בניגוד מפורש לחוק, לתקנות ולהנחיות הרישום החלות על העניין”.

עו”ד ללום מוסיף וכותב: “אבקש לקבל באופן מיידי את עמדתכם בעניין ומה מדעתכם לעשות בכדי למנוע את הפגיעה בתלמידות תושבי העיר בית שמש הנתונות כעת לחסדם של מנהלי הסמינרים בעיר – ללא כל רגולציה או פיקוח ראוי, כמתחייב בדין”.

“עקב כך שמועד השיבוץ למוסדות החינוך חל ממש בימים אלה, תשובתכם נדרשת באופן מיידי”.

ללום

ללום מזהיר כי אם לא תתקבל תשובה – הוא יגיש את הליכים המתאימים לבית המשפט.

העתקים מהמכתב נשלחו לח”כ יעקב מרגי – יו”ר ועדת החינוך של הכנסת,  שר החינוך נפלי בנט ושמואל אבוהב – מנכ”ל משרד החינוך.

ממשרד החינוך, הגיבו מיד לעמותת נוער כהלכה.

במכתב ששיגרו נאמר כי כבר ביום שני שעבר הבהירו לראש העיר בית שמש, ולגורמים הרלוונטיים, כי לפי החוק עליהם לדאוג לשיבוץ כל התלמידים והתלמידות במודות החינוך.

וכך כתבו (לחצו להגדלה):

בית שמש, המחוז החרדי

 

וזה המכתב ששוגר לראש העיר בית שמש בכ”ח סיון: 

בית שמש, המחוז החרדי

 

 מעיריית בית שמש טרם התקבלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות