רון חולדאי: “החרדים שיכורים מכוח וזה יוביל לקרע. זה יתנקם בדתיים”

ראש העיר תל אביב הגיב על יוזמת צוות הפיקוח של הח"כים החרדים למנוע תחבורה ציבורית בשבת באזור המרכז: "נוצרת טינה ושנאה, והדבר הזה יביא לידי כך שבסופו של דבר זה יתנקם בציבור הדתי" • בינתיים, ראש הממשלה מתנגד לדרישה
אריה ריבקינד
ג' תמוז התשע"ז / 27.06.2017 12:51

חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי, יואב בן צור, אורי מקלב וישראל אייכלר פנו אתמול (שני) למנכ”לית משרד התחבורה בעניין שלילת היתרים שניתנו לרשויות מקומיות להפעיל תחבורה ציבורית ביום המנוחה.

ארבעת חברי הכנסת, שמונו לצוות שיפקח על מניעת חילולי שבת, ביקשו כי מנכ”לית המשרד תעביר את פנייתם לשר התחבורה ישראל כ”ץ. בפנייה הם התייחסו לערים חולון, רמת השרון והרצליה, בהן מפעילות הרשויות תחבורה עירונית בשבתות.

הם הצביעו על היתרים שניתנו על ידי המשרד לערים המדוברות להפעיל את קווי התחבורה הציבורית לפני צאת יום השבת.

ראש הממשלה מתנגד לעת עתה לדרישת הח”כים החרדים.  מלשכתו נמסר, כי נתניהו מתנגד לשינוי הסטטוס קוו וביטול קווי תחבורה הקיימים הפועלים בשבת.

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, תקף בשיחה עם רזי ברקאי ורינה מצליח את הסיעות החרדיות ואת מפלגת הבית היהודי. “החרדים וגם הבית היהודי שיכורים מכוח וזה יוביל לקרע בעם היהודי”.

חולדאי טען בראיון לגלי צה”ל: ”הבעיה היא שבסופו של דבר מאחר ואנחנו חיים בדמוקרטיה, כאשר הדבר הזה מתקיים נוצרת טינה ושנאה, והדבר הזה יביא לידי כך שבסופו של דבר זה יתנקם בציבור הדתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות