הרצוג משיב ליאיר לפיד: הגוש יקום גם בלעדיך, המצביעים יברחו ממך

אחרי שדחה את הצטרפותה של מפלגתו לגוש שמאל העשוי להחליף את נתניהו מזהיר יצחק הרצוג את לפיד כי מצביעיו ינטשו אותו: "הגוש יקום, מי שיקבע את הרכבו של הגוש יהיו מי שרוצים בהחלפת נתניהו"
דוד ליבוביץ
ב' תמוז התשע"ז / 25.06.2017 23:57

אחרי שלפיד הכריז כי לא יחבור לגוש שמאל מגיב יו”ר האופוזיציה יצחק הרצוג ואומר כי הגוש יקום גם ללא לפיד.

“מי שיקבע את הרכבו של הגוש יהיו מי שרוצים בהחלפת נתניהו”, אמר הרצוג. “אם לפיד לא יצטרף, המצביעים שלו ינטשו ויצטרפו. טובת המדינה גדולה מטובתו של לפיד”, הוסיף.

כזכור, לפיד הכריז בסוף השבוע בראיון לחדשות 2 כי לא יחבור לגוש שמאל: “אם הם רוצים לעשות גוש שיעשו, אנחנו לא בשמאל, אנחנו מפלגת מרכז ולפיכך לא נעשה איתם גוש”.

לפיד התייחס במהלך הריאיון לרגע שהחליט שצריך להחליף את ההנהגה. “בקבינט צוק איתן, כשהסתכלתי על כולנו בתוך צומת מאוד עצמתי של קבלת החלטות”, שיחזר שר האוצר לשעבר. “זה גם מחלק מאוד פשוט, מי שומר על קור רוח, מי יודע לקבל החלטות, מי מבין את כל רוחב הסיטואציה ומי לא. אני אוכל לנהל את זה טוב יותר”.

ביחס למתנות לכאורה שקיבל ראש הממשלה מאיש העסקים ארנון מילצן, הנמצא בידידות גם עם לפיד עצמו אמר האחרון:  “זה מאוד הפתיע אותי, מעולם לא קיבלתי ממנו שום דבר. אני לא לוקח מאנשים דברים, בוודאי שמאז שאני בפוליטיקה, הכי הרבה שמותר זה ספר. אני ראיתי את ראש הממשלה עולה לדוכן הכנסת ואומר שמותר לקבל מתנות – אסור. אין בעניין הזה ספקות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות