האם ג’ודי שלום-ניר-מוזס פוטרה מ’כאן’ בגלל הרב של עומר בן רובי?

מנהל רשת ב' של התאגיד 'כאן', עומר בן רובי, הודיע השבוע לאשת התקשורת ג'ודי שלום-ניר-מוזס, כי תוכניתה המשותפת עם בנה נמרוד יורדת כעבור חודש בלבד בפוסט בפייסבוק היא מספרת על פגישת הפיטורין • "למה לא מתאימה? למה? כי הרב שלך לא אהב?"
אבי כץ
כ"ט סיון התשע"ז / 23.06.2017 13:31

מנהל רשת ב’ של התאגיד ‘כאן’, עומר בן רובי, הודיע השבוע לאשת התקשורת ג’ודי שלום-ניר-מוזס, כי תוכניתה יורדת כעבור חודש בלבד. הסיבה:  חוסר שביעות רצון מהפורמט. ג’ודי הגישה את התוכנית ברשת ב’ בימי שישי, ביחד עם בנה, נמרוד, הבעלים של משרד הפרסום ‘דה בריף’.

בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה, היא מגולל  מה קרה:

שישי ב-11 ואני בים. 20 שנים, שישי ב-11 אני יושבת מול המקרופון. 20 שנים שבחמישי אני מקפידה ללכת לישון מוקדם. 20 שנים שאני בהיי לפני כל שידור כאילו זו הפעם הראשונה. מכה בבטן. עצוב, מוזר אבל הכי מהכל מתסכל. מעצבן. מהצרות שאתה לא מת מהם, אבל מלא תחושה של נקמה וכעס ובוז לעלוב הנפש שנשלט.

בשבוע שעבר, לאחר שידור שלוש תוכניות אצל הגלצניקים לשעבר, ‘התעגיד’ בישרו לי שסמדר טלמור, מפיקה נחשבת מרשת ב, תתחיל לעבוד עם נמרוד ואיתי בתכנית. אפגרייד רציני. כנראה שהבוסים מרוצים, עלצנו.

מנהל התוכניות ושאר האנשים שעבדו איתנו לא הפסיקו להלל ולשבח את החיבור, הדינמיקה, המשהו מגניב, אחר, שהביא החיבור שלי עם נמרוד. מכירים אותי, אין פרות קדושות וגם כשאני מתפלצת מהעובדה שבמאה ה-21 נשים תלויות בגבר כדי לקבל גט, ושאפילו נשיאת העליון מרים נאור שיכולה להכניס ראש אש ממשלה לכלא, תלויה בהסכמתו של בעלה כדי להשתחרר מנישואין. נושא שטיפלנו בו בתכנית השלישית.

התייחסתי לנושא בלהט הרגיל שלי, לא ידעתי שיש אחד עומר בן רובי, חובש כיפה שחורה, מתחזק, שכנראה חושב שזה לא הולם לבקר רבנים ביום שישי. או שאולי העובדה שבשישי האחרון שיבחתי מאוד את משה כחלון על הרצון האמיתי שלו לפתור את משבר הדיור, בעזרת הגרלת הדירות. הפירגון הזה לא בא טוב למישהו. גם הרעיון של ישראל כץ בעניין האי ליד עזה שיפתור את בעיית הצפיפות הנוראית בעזה, זכה לשבחים מפי. גם זה עיצבן מישהו.

עומר בן רובי, מנהל רשת ב, הזמין אותנו לשיחה. הנוכחים: נמרוד בני שמגיש איתי, אסף שלונסקי שאחראי על התוכניות, שבכל שבוע משבח אותנו ומתמוגג, ובן רובי.

הוא שאל מה דעותינו על התכנית נמרוד, ואני השבנו ואח”כ שלונסקי שאמר: ״אני חושב שהתכנית ממש אחלה, מאוד מרוצה״, ועוד משפטים באותה רוח.

בן רובי, שניהל את גלגל״צ, חשב ש״למרות שאהבנו את 22 הפיילוטים שעשיתם, התכנית לא מתאימה לשישי בבוקר״.

למה שאלתי? 20 שנה התאימה ופתאום היא לא? מה הבעיה? תסביר שנבין. כל הסביבה שלך מפרגנת כל הזמן, מקבלת אינסוף תגובות נהדרות ברחוב, אז למה לא מתאימה? למה? כי הרב שלך לא אהב? כי משהו מהפוליטיקה אכל את הלב שפרגנו לכחלון?

אחרי כמה משפטים שבאמת היו חסרי משמעות, הבן רובי הציע לנו להעביר את התכנית ללילה. כמובן שלא עלה על דעתי.

למה הפוליטיקאים נמים? הרב שלך ישן?

התבוננתי בפניו של אסף שלונסקי שהיה בהלם, לא הבין מאיפה זה בא לו – ובעיקר למה.

ריחמתי עליו. כדי לפרנס את משפחתו, הוא צריך להתיישר עם הוואנבי העלוב הזה, משרתם של אדונים שבסוף נדע את זהותם.

קול ישראל היתה תחנה מצליחה , תחנה שהרוויחה כסף והמאזינים שלה היו מכורים ומרוצים, מאוד מרוצים. במקום לעשות העתק-הדבק ולטפל רק בטלוויזיה שחולה אנושות, ולפי הרייטינג הנוכחי שלה היא כנראה בדרך למות בעזרת אנשי התאגיד, באה חבורת הוואנבי המגניבים בעיני עצמם ל״שנות את הרדיו״.

תזכרו שהזהרתי: אין לי ספק שמה שקרה לטלוויזיה יקרה גם לרדיו בשלטון החדש. מקווה שגל״צ והאזוריות כבר שם לאסוף את השלל, מאזינים נהדרים ונאמנים שלאט לאט מתפיידים הרדיו.

מאזיני היקרים, יש הצעות יש רעיונות, אמנם גרשו אותנו מהבית שלנו, אך לשמחתי הוא לא היחיד. עידכונים בקרוב מאוד.

שבת שלום.

• מתוך דף הפייסבוק של ג’ודי ניר מוזס שלום

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תכניתה של גב' גודי מוזס
    23/06/2017 17:34
    בת ישראל
  1. תסלח לי הגב’ הנכבדה, תכניתה לא מענינת, מוגשת ברמה ירודה, לא נעימה. אם יורשה אפילו מוגשת בצורה אינפנטילית. אין לי אישית נגד המגישה דבר ולא חצי. פשוט שעת רדיו מבוזבזת.
    נקוה שהתכנית תוחלף בתכנית מענינת ותוגש באופן הזה.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   11/08/2017 10:19

      היתה תוכנית גרועה וירודה,עלבון לאינטליגנציה.

  2. עוד מושחתת אחת
    23/06/2017 21:15
    ג'ודי
  3. טוב שהעיפו אותה לכל הרוחות!!

  4. דמעות תנין
    25/06/2017 08:33
    שיינדי
  5. 20שנה בכח הפוליטי של בעלה.ובזכות ה מוזס.
    עומר בן רובי מלך!!!

  6. למה הלכת לישון מוקדם בחמישי?
    25/06/2017 14:23
    אביעד
  7. התכנית ב 11 בבוקר ולפי איך שהתכנית נשמעת לא נראה כאילו השקעת הרבה הכנה לפני.
    ובינינו התכנית הייתה אחת הגרועות והרבה גבות הורמו שמכל תכניות רשת ב’ זו אחת התכניות שהמשיכו

  8. היה צריך להעיף אותה מזמן
    25/06/2017 15:52
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  9. צבועה בכיינית רמה נמוכה, נמצאת בתקשורת בגלל קשרים

  10. כבוד
    25/06/2017 17:22
    זיוי
  11. כל הכבוד!!! תמיד קבלתי בחלחלה את ההשתלחות שלה בכל דבר שרוח יהדות קרוב אליו
    משתלחת חסרת רסן….שסוף סוף משהו העמיד במקום….יש תקווה!!!