הרוח הגבית של גבאי: לוין פרש מהמירוץ של העבודה והצטרף לאבי

המועמד שהבין כי אין לו סיכויים פרש והודיע על תמיכתו באבי גבאי בבחירות לראשות המפלגה שייערכו ב-4 ביולי • גבאי: "אני מודה על התמיכה. הסקרים מראים ששני אנשים יעלו לסיבוב השני - עמיר פרץ ואני"
אריה ריבקינד
כ"ט סיון התשע"ז / 23.06.2017 12:03

האלוף במיל’ עמירם לוין הודיע היום (שישי), מסיבת עיתונאים משותפת שערך עם המועמד אבי גבאי בתל אביב, כי הוא פורש מהמירוץ לראשות מפלגת העבודה.

לאחר שהודיע על פרישתו, הצהיר כי מעתה יתמוך במועמדותו של גבאי לראשות המפלגה.

“אני שלם עם ההחלטה והבחירה שלי. ציבור הבוחרים מצפה שנגלה מנהיגות ואחריות. אני קורא למתמודדים האחרים: זה הזמן לזנוח את היריבות הפוליטית. הגעתי למסקנה שעליי לפרוש ומתוך אחריות, אני מצהיר על תמיכה בגבאי”, אמר לוין.

גבאי אמר: “אני מודה על התמיכה של עמירם ומניח שזו לא החלטה פשוטה. הסקרים מראים ששני אנשים יעלו לסיבוב השני – עמיר פרץ ואני. חברי מפלגת העבודה רוצים לנצח סוף סוף והם מבינים שאם הם יבחרו את מי שהיה – הם יקבלו את מה שהיה”.

גבאי המשיך: “חיזוק נוסף להלך הרוח הזה אנחנו מקבלים היום מעמירם שתומך בי. יש לו היסטוריה אישית ששזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל – אם מעברו הצבאי המפואר והנועז, ואם מתפקידיו בציבוריות הישראלית שתמיד ממלא מתוך תחושה של שליחות, פיו וליבו שווים וכל פעולותיו משרתות את מדינת ישראל ואת אזרחיה.

“עמירם יודע גם לפנות לקהלים חדשים וכידוע הדבר היחיד שיביא ניצחון למפלגת העבודה בבחירות הבאות אלה הם הקהלים חדשים, כאלה שלא תמכו ובחרו בנו עד היום”, הוסיף גבאי.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות