ברק מאבד את זה: “נתניהו יסכן את המדינה בשביל לשמור על הכיסא”

ראש הממשלה לשעבר נאם בהרצליה והאשים את ראש הממשלה בנכונות לסכן את המדינה ובלבד שכיסאו לא יתערער • הליכוד: "אהוד ברק נשמע כמו תקליט שחוק. מדובר בראש הממשלה הכושל ביותר בתולדות המדינה"
דוד ליבוביץ
כ"ט סיון התשע"ז / 22.06.2017 21:30

האם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ‘מאבד את זה’ לגמרי? בנאום שנשא בכנס במרכז הבינתחומי בהרצליה טען ברק כי ראש הממשלה נתניהו יהיה מוכן לסכן את המדינה כדי לשמור על כיסאו.

“בעבר, היו לישראל ראשי ממשלה שהיו מוכנים לסכן את כיסאם על מנת לשמור על המדינה, נתניהו מוכן לסכן את המדינה על מנת לשמור על כיסאו”.

ברק תקף בחריפות את נתניהו ואמר: “התעתוע בציבור וערעור יסודות הדמוקרטיה הם תוצאה של ערפול כושר השיפוט של העומד בראש שמוליך את ישראל למדרון מסוכן”.

בדבריו תקף ראש הממשלה לשעבר גם את שרת המשפטים שקד ואמר: “חזינו שוב ושוב באיומים של שרת המשפטים על עצמאות בית המשפט העליון, בחוקי הדחה וגזל, בטרטור מטורלל של התקשורת בישראל, בחקיקה לסימון עמותות ומניעת כניסת מי שמבקר את ישראל”.

בהמשך איזכר ברק את החקירות המתנהלות מול ראש הממשלה ותהה על העיכובים שחלים בהם: “מריחה האינסופית של הגשת כתב אישום בפרשת מעונות רה”מ, העיכובים המטרידים נטולי ההסבר בתיקי 1000 ו-2000, שבהם חשוד נתניהו לכאורה בשחיתות, ובתיק 3000 בענייני כלי השיט והמספנה”.

חבר כנסת נוסף שספג לא מעט חיצים מברק היה בצלאל סמוטריץ מן הבית היהודי: “מאחורי כתפיו של ביבי, ״השק״, ניבט אלינו ״המרצע״ סמוטריץ׳. שלושת הברירות שהוא מציב בפני הפלסטיני, הן: תגורש, תהיה גר סוג ב׳ או תילחם וצה״ל ידע מה לעשות. אוי לעם שנבחריו מייצרים תורות כאלו”.

מהליכוד נמסר בתגובה: “אהוד ברק נשמע כמו תקליט שחוק. מדובר בראש הממשלה הכושל ביותר בתולדות המדינה, ואף ציוץ לא ישכיח זאת מעם ישראל, שבחר לזרוק אותו מהחיים הציבוריים עם כרטיס לכיוון אחד.

“אזרחי ישראל תומכים פעם אחר פעם בראש הממשלה נתניהו, שמבצר את ביטחון המדינה, מבטיח את עתידה ומביא אותה לשגשוג כלכלי ולפריחה מדינית שלא ידענו מאז קום המדינה. אף קשקוש של ברק לא יעוות את המציאות הזו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איזו תגובה לחוצה של לשכת נתניהו! ברק ממש מלחיץ אותם הא?
    24/06/2017 23:03
    יחיאל
  1. כל תגובה מבלפור על הביקורת שלו נראית יותר ויותר לחוצה, הם כנראה מרגישים את האדמה רועדת

  2. הוא
    01/07/2017 23:46
    קורא
  3. התבלבלתם