פשיטה: 18 אוטובוסים של סופרבוס ירדו מהכביש, המנכ”ל זומן לחקירה

בעקבות חומרי חקירה שהצטברו על ליקויי בטיחות חמורים באוטובוסים של חברת 'סופרבוס', המסיעים נוסעים בקווים עירוניים ובינעירוניים בכל יום - פשטו הבוקר שוטרים ובלשים על 24 אוטובוסים • 18 נמצאו עם ליקויי בטיחות חמורים • בנוסף לנהגים עוכבו עוד 3 סדרנים וקצין הבטיחות • מנכ"ל החברה זומן לחקירה
חיים טוויל
כ"ח סיון התשע"ז / 22.06.2017 14:43

בפשיטת משטרה שבוצע הבוקר (חמישי) הופסקה פעילותם של 18 אוטובוסים ועוכבו לחקירה 18 נהגים של חברת סופרבוס.

המבצע המשטרתי בוצע בעקבות חומרי חקירה שהצטברו במשטרת ישראל, על ליקויי בטיחות חמורים באוטובוסים של חברת ‘סופרבוס’, המסיעים נוסעים בקווים עירוניים ובינעירוניים בכל יום.

שוטרי ובלשי אגף התנועה ביצעו בשעות הבוקר המוקדמות פעילות גלויה וסמויה על מנת  לאתר את האוטובוסים לצורך בדיקות תקינות. השוטרים המתינו לנהגים לפני עלייתם להגה, בכדי למנוע את נסיעתם עם ליקויי בטיחות – ובכך למנוע מלסכן את הנהג ונוסעיו.

במהלך הפעילות נבדקו על ידי בוחנים סיירים מאגף התנועה, בסיוע של ניידות בטיחות של משרד התחבורה – 24 אוטובוסים של החברה, ומתוכם נמצאו 18 אוטובוסים עם ליקויי בטיחות חמורים.

הליקויים שאותרו, בין היתר, היו במערכות ההיגוי והבלימה, דלתות מוטרדות, תקלות חשמל, מושבי נוסעים לא תקינים ועוד עבירות תקינות נוספות.

בסיום בדיקות התקינות, עוכבו לחקירה במשרדי החקירות של אגף התנועה 18 נהגים הנמנים כעובדי החברה בחשד לנהיגה ברכבים ציבורים עם ליקויי בטיחות.

עוד עלה מהחקירה, כי הליקויים דווחו בעבר לגורמים בחברה, וככל הנראה לא טופלו כנדרש. בסיום החקירה שוחררו הנהגים.

בנוסף לנהגים עוכבו לחקירה עוד 3 סדרנים וקצין הבטיחות בתעבורה, וכן זומן לחקירה מנכ”ל החברה מתוקף אחריות שילוחית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בטיחות אוטובוסים
    22/06/2017 15:42
    לארי
  1. חחח מצחיק ומה עם חברות הסעות מה אתם