מדריכה בפנימייה בבני ברק חשודה שביצעה מעשים חמורים בקטינות

המשטרה עצרה צעירה ממשפחה חרדית רמלה, בת 22, בחשד כי תקפה במשך תקופה ממושכת קטינות בפנימייה בבני ברק, בה שימשה כמדריכה • מעצרה הוארך בחמישה ימים
חיים טוויל
כ"ח סיון התשע"ז / 22.06.2017 10:27

המשטרה עצרה אמש (רביעי) חשודה, תושבת העיר רמלה בת 22, בחשד כי תקפה במשך תקופה ממושכת  קטינות  בעיר בני ברק.

החשודה שימשה כמדריכה בפנימייה בבני ברק, בה למדו הקטינות.

החקירה נפתחה לאחר שלפני מספר ימים הגיע דיווח למשטרת מרחב דן על כך שמדריכה בפנימייה ביצעה מעשים קשים במיוחד בחניכות. על פי החשד, המדריכה ביצעה מעשים חמורים בשתי חניכות ומעשים חמורים במיוחד עם חניכה נוספת.

בעקבות התלונות פתחו בחקירה, ובמשטרה החלו לגבות עדויות מנערות נוספות בפנימייה, שעל פי החשד נפלו אף הן קורבן למעשי המדריכה.

בחקירתה במשטרה הכחישה המדריכה את המיוחס לה וטענה כי נתנה לחניכות עזרה טיפולית.

הבוקר היא הובאה לדיון בבית המשפט, שם הוארך מעצרה בחמישה ימים. שמה נאסר לפרסום.

נציג המשטרה, רס״ב גיא קלדרון אמר בדיון:”החשודה לאורך שנים ולפי ידיעות המשטרה ביצעה מעשים חמורים שלא בהסכמה בחניכות שלה”.

פרקליטה של החשודה, עו”ד אבי חימי, טען שמרשתו עזבה את הפנימייה לפני 3 חודשים. “היא בקשה מהמנהלת לעזוב את הפנימייה כי הרגישה שקורים שם דברים ‘לא טובים’״, אמר עו״ד חימי – והוסיף: “החשודה נעדרת עבר פלילי מכל סוג שהוא. לפני 3 חודשים הגיעה למנהלת הפנימייה ובקשה לסיים את תפקידה מיוזמתה. החשודה מסרה גרסה לפי הקשר עם החניכות היה חינוכי בלבד”.

עורך הדין חימי הוסיף: “חקירת הילדים הסתיימה לפני חודש וחצי ומאז לא הייתה אינדיקציה לשיבוש. אם היה חשד, המנהלת יכלה להעביר את החשדות לרשויות המתאימות. אני מציע לשלוח אותה לבית הוריה ברמלה, מדובר במשפחה חרדית שמוכנה להוות עבורה חלופת מעצר ונסכים שקטינים לא יכנסו לבית בזמן המעצר”.

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, רונית פוזננסקי כץ, האריכה כאמור את מעצרה של החשודה בחמישה ימים

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות