חשיפת חרדים10 • על הסכין: נעצר חשוד שאיים לרצוח 6 רבנים ודקר את בנו של אחד מהם

המשטרה עצרה אמש ברמלה את החשוד שאיים לפגוע בשישה רבנים בחולון "כי הם מזרע עמלק" • ביום שני הגיע אל מוסד החינוך של הרב יוסף שעשוע, רב שכונה בעיר - כשבידו סכין, כדי לממש את זממו • הצמיד סכין לגרון של בן הרב, שרט אותו - ונמלט • מעצרו הוארך בארבעה ימים, והשופט הורה על שליחתו לבדיקה פסיכיאטרית
חיים טוויל
כ"ח סיון התשע"ז / 22.06.2017 09:59

חשיפת חרדים10: המשטרה עצרה הלילה (חמישי)  ברמלה בן 43, החשוד שהצמיד סכין לבנו של הרב יוסף שעשוע, רב שכונה וראש מוסדות חינוך בחולון, ואיים לפגוע בחמישה רבנים נוספים.

הדיווח הראשוני התקבל בתחילת השבוע במשטרת ישראל – ומאז נערך מצוד אחריו.

כפי שפורסם לראשונה בחרדים10, החשוד, תושב חולון, נכנס ביום שני בצהרים לבית ספר בחולון במטרה לחפש את הרב שעשוע.

משלא מצא אותו, החל להתעמת עם בנו של הרב, הצליח לשרוט אותו עם סכין בצווארו, ומשנכשל במזימה – נמלט, לא לפני שהתבטא כי בכוונתו לפגוע ברבנים נוספים.

המשטרה עדכנה את הרבנים המאוימים, ופתחה בסריקות אחר החשוד.

מהמשטרה נמסר: “לאחר חקירה מאומצת וביצוע פעולות חקירה רבות, חלקן גלויות וחלקן סמויות, אותר אמש החשוד”.

הבוקר הוא הובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב – שהאריך בארבעה ימים את מעצרו, והורה על שליחתו לבדיקה פסיכיאטרית.

בין הרבנים המאוימים שאת שמם הזכיר החשוד כיעד לחיסול, על פי עדות גרושתו, היו  הרב בניהו שמואלי – ראש ישיבת המקובלים ‘נהר שלום’, הרב יוסף מוגרבי, הרב חיים רבי, הרב אליהו שמואלי, הרב יוסף שעשוע ועוד.

לדברי גרושת החשוד, לפני שהם התגרשו הוא אמר לה כי בכוונתו לרצוח את הרבנים “כי הם מזרע עמלק”.

ישראל מאיר שעשעוע, בנו של הרב יוסף שעשוע, גולל בחרדים10 על מה שהתרחש בבית הספר: “אחד שהתגרש מאשתו, אמר לפני שבוע לאברך בכולל שיש רבנים על הכוונת שהוא רוצה לרצוח אותם. היום הוא בא לבית ספר עם סכין – ושאל: ‘איפה הרב שעשוע?’ אמרו לו: ‘הוא לא פה, הוא בשיעור’.

“אחי עובדיה היה שם. אמר לו: ‘מה אתה צריך?’ ענה לו: ‘יש לי שאלה בהלכה’. אחי אמר לו: ‘תשאל, מה הבעיה?’ אמר לאחי: ‘בוא נלך לצד, לא ליד כולם’. זה היה במשרד.

“לקח אותו למסדרון פינתי וצר, ואמר לאחי: ‘תסתובב’. אחי אמר לו: ‘למה? תשאל מה שאתה רוצה’. אמר לו: ‘אני צריך להראות לך משהו’.

“אחי הסתובב, שאל אותו על איזה עצם. אחי נזכר שעשו את זה לאיזה תנא אחד. שאל אותו איזה עצם זה – ואז דקר אותו ורצח אותו. אחי הסתובב מיד, בדיוק שם לאחי סכין בגרון. אחי נשרט מהסכין, משך לו את הסכין מהיד, ‘דפק’ לו שולחן וכסא בראש, ואז אמרו לאבא שלי: ‘הבן שלך מרביץ מכות’ – כי לא ראו מה קרה בהתחלה.

“אבא שלי הפריד, ואז הבן אדם ברח. כוחות משטרה באו, חקרו, בדקו, מחפשים אותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות