יצאו לרחובות הבירה: אלפים דרשו להכיר בחטיפת ילדי תימן • גלריה

אלפים הפגינו בירושלים ביום ציון המודעות ל'פרשת ילדי תימן' בדרישה להכיר בחטיפת הילדים • והם כבר בדרך לצעד הבא: פתיחת תיקי האימוץ • ההפגנה הסתיימה לאחר מספר שעות, ללא עימותים או מעצרים.
אריה ריבקינד
כ"ח סיון התשע"ז / 21.06.2017 23:28

אלפים הפגינו בירושלים ביום ציון המודעות ל’פרשת ילדי תימן’: המאבק העיקש של הפעילים הדורשים לחשוף את כל זוועות ‘פרשת ילדי תימן’, מקבל תפנית ממשלתית חדה, כאשר חברי כנסת ושרים – ובראשם חברת הכנסת נורית קורן, דורשים להכרה ממסדית בפרשה.

בכנסת ציינו אתמול ביום מיוחד את פרשת היעלמותם של ילדי תימן, מזרח ובלקן, במסגרתו התקיימו דיונים בנושא בוועדות השונות ובהמשך גם במליאת הכנסת.

ח”כ נורית קורן, יו”ר הוועדה המיוחדת לפרשה, הצהירה במהלך דיון הוועדה, כי היא פוסלת את מסקנות ועדת קדמי על הסף.

לדבריה, “המסקנות התעלמו לחלוטין מהחומרים הקשים שהונחו בפני הוועדה והעדים בה נמנעו מלהגיד את האמת כנהוג בוועדת חקירה ממלכתית”.

אתמול כתבה שרת המשפטים איילת שקד בדף הפייסבוק שלה: ״על הממשלה להכיר בצורך לקדם את ההבנה, החינוך והמחקר על פרשה עגומה זו”.

חבר הכנסת דוד ביטן כתב בדף הפייסבוק שלו כי הוא תומך בהכרה ממסדית בפרשה. “ככל שנחשף יותר כך יש תחושה שאנו יודעים מעט מאוד, אבל ברור שיש משפחות רבות בישראל שעדיין מחפשות אחר בנם או בתם”.

ההפגנה, בה העלו המפגינים דרישה להכיר בחטיפת הילדים, הסתיימה לאחר מספר שעות, ללא עימותים או מעצרים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זעקת הילדים
    22/06/2017 09:17
    מורדוך
  1. אתמול עלתה זעקת קול דמי אחינו ואחיותינו האומללים שנחטפו ורובם נרצחו אחרי עינויים ניסוים רפואיים .לא ראינו שם את אנשי כככיר רבין שמאלנים צבועים .וגם קולינו בתקשורת המרכזית של המדינה עברה בדממה .ראינו שגם משטרת ישראל קיבלו הוראה לא להגיע לחיכוך עם המפגינים ורק במקרה חרום לשמור על התנועה .אבל הרשתות החברתיות תנצח .והאמת תצוף ויום נקם ושילם יבוא .והשם ירפה את ההלבבות השבורים המשפחות שלא שוכחים את יקירהם לעד אמן