יהודי שאל “אתה ערבי?” – ותקף עם מקל שהיה בידו כי יצא עם יהודייה

יהודי בן 25 מירושלים חשוד בתקיפת ערבי על רקע גזעני, לאחר שהבחין כי הוא יושב עם צעירה יהודיה בתחנת דלק • מעצרו הוארך עד למחר • צעיר נוסף שהיה יחד עם החשוד בזמן התקיפה נעצר גם הוא ומעורבותו נבדקת
חיים טוויל
כ"ז סיון התשע"ז / 21.06.2017 11:40

יהודי בן 25, תושב ירושלים, נעצר ביום ראשון בחשד לתקיפת ערבי על רקע גזעני, משום שיצא עם צעירה יהודיה. מעצרו הוארך בבית משפט עד למחר.

במהלך סוף השבוע האחרון התקבל דיווח במוקד המשטרה על קטטה בין שני צעירים בתחנת דלק בירושלים, שכתוצאה ממנה פונה אחד מהם במצב קל לבית החולים והצעיר השני החשוד בתקיפה נמלט מהמקום.

שוטרים שהגיעו אל תחנת הדלק החלו בתחקור עדים ובאיסוף ממצאים וראיות. החקירה, וניתוח ממצאים וראיות שנאספו מהזירה, העלו כי ככל הנראה זמן קצר לפני התקיפה שהו במקום ערבי בן 25 ממזרח ירושלים, יחד עם צעירה יהודיה בת 19.

על פי החשד, החשוד עבר עם רכבו בתחנת הדלק, ומשהבחין בשניים, נעצר סמוך אליהם, שאל את הערבי האם הוא ערבי – ומשענה לו בחיוב, החל החשוד לתקוף אותו עם מקל שהיה בידו וגרם לו לחבלות.

עם התקדמות החקירה ואיתור זהותו של התוקף, הוא נעצר והובא לחקירה במרחב מוריה, שם נקשר עם החשד המיוחס לו. החשוד נחקר בגין עבירת תקיפה הגורמת חבלה וביצוע עבירות ממניע גזעני.

צעיר נוסף שהיה יחד עם החשוד בזמן התקיפה נעצר גם הוא ומעורבותו נבדקת.

החקירה, לפי המשטרה, נמשכת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות