ח”כ אייכלר: אתה מפיץ שנאה נגד חרדים. גליק: המציאו סיפור • צפו בעימות

ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה וח"כ יהודה גליק מהליכוד התעמתו היום במליאת הכנסת על דבריו של גליק נגד הרבנות הראשית ונגד הכותל המערבי • גליק: זה פייק ניוז • אייכלר: "כל מי שצפה בערוץ הכנסת ראה מה שאמר"
אריה ריבקינד
כ"ו סיון התשע"ז / 20.06.2017 19:26

ח”כ ישראל אייכלר מיהדות התורה וח”כ יהודה גליק מהליכוד התעמתו היום (שלישי) במליאת הכנסת, במסגרת הנאומים בני דקה במליאה.

ח”כ גליק:  “כאנשים שעוסקים בפוליטיקה, אנחנו מדי פעם זוכים לכתבות בעיתונות המנותקות מהמציאות, מה שמכונה פייק ניוז. היום זה תורי.

“העיתונות הדתית והחרדית החליטו להמציא איזה סיפור עלי, כאילו אמרתי שהרבנות הראשית מחבלים. מכיוון שמדובר בעיתונאים דתיים, אני משוכנע שהלילה הם לא ישנו טוב מרוב שהם דואגים שפגעו ביהודי”.

איכלר: “אין החי מכחיש את החי. עמד פה מקודם ח”כ גליק ואמר שהעיתונות הדתית והחרדית כתבה כאילו השווה את הרבנות הראשית למחבלים. ואנחנו, כל מי שצפה בערוץ הכנסת, ראינו שהאיש הזה, יהודה גליק, בפירוש האשים את הרבנות הראשית שכתבה והזהירה מפני מהומות בכותל שהם כמו המחבלים – ועושה את עצמו כאילו תוקפים אותו.

“הוא אמר משהו יותר חמור: על זה שהרבנות כתבה שהכותל שריד בית מקדשנו, הוא אמר: זה לא שריד בית מקדשנו, זה לא הכותל המערבי, וזה לא היחיד ולא של בית מקדשנו. בשום פרלמנט בעולם זה לא נשמע.

“ולבוא לפה ולהגיד, הוא קרא גם לציבור החרדי שהם כובשים אימפריליסטים שמבקשים להשתלט על עוד שטחים בכותל, על זה נאמר שכשח”כ חובש כיפה עם זקן מפיץ שנאה כזו נגד יהודים חרדים – על זה נאמר אל תתייראו אלא מן הצבועים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות