כחלון: “שמעתי בחירות אז הזמנתי שלטים. אמרתי בחירות? הם אמרו”

בפתח כנס הרצליה אמר שר האוצר: העימות על השידור הציבורי היה "קו פרשת המים" ביחסים עם ראש הממשלה: "מאז משבר התאגיד, העבודה עם נתניהו היא לא מה שהייתה" • "אין מצב שאחזור לליכוד. כולנו מפלגה עצמאית. אני לא בכיס של אף אחד בבחירות הבאות"
אריה ריבקינד
כ"ו סיון התשע"ז / 20.06.2017 19:01

שר האוצר משה כחלון השתתף היום (שלישי) ב’כנס הרצליה’ והתייחס לשאלה האם שלטי החוצות שנתלו מטעם מפלגת כולנו ברחבי הארץ מעידים שהוא מעוניין כעת בבחירות.

“ראש הממשלה אמר שיהיו בחירות אם לא יפצלו את התאגיד, אז שמעתי בחירות הזמנתי שלטים”, התלוצץ כחלון. “אני אמרתי בחירות? הם אמרו”.

“פתאום אני מוצא את עצמי כמעט בבחירות בגלל השאלה מי יערוך את תכנית הבישול בתאגיד”, הוסיף כחלון בציניות.

בהמשך דבריו הבהיר כחלון כי למרות שיחסי העבודה שלו מול נתניהו חזרו לסדרם עם תום משבר התאגיד, המצב לא שב לקדמותו: “פרשת התאגיד היתה קו פרשת המים. מאז, אני מסתכל על הדברים בצורה אחרת. אולי איבדתי את התמימות, נפרדתי מהתום, אבל הבנתי שפה משהו קרה. והמשבר הזה עבורי הוא קרדינלי , ואני עושה את הפעולות שלי, עובד עם נתניהו בסדר גמור. יש באמת המון אתגרים, אבל להגיד שזה כמו מה שהיה לפני? לא”

הוא הוסיף: “אם עד משבר התאגיד נהגתי להגיד שהבחירות יהיו בנובמבר 2019, עכשיו אני אומר שאני לא יודע מתי יהיו הבחירות”.

כחלון שלל את האפשרות שיחבור חזרה לליכוד: “אין מצב שאחזור לליכוד. כולנו מפלגה עצמאית. אני לא בכיס של אף אחד בבחירות הבאות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות