אחרי חמישה ימי חיפושים בכנרת: אותרה גופתו של נתן חג’אני ז”ל

ביום החמישי לחיפושים: לאחר פעילות ארוכה של צוללים ומערכת הסונאר איתרו הבוקר צוללני המשטרה את גופתו של נתן חג'אני, שקפץ למים מסירה בערב שבת • המשפחה זיהתה את הגופה
חיים טוויל
כ"ו סיון התשע"ז / 20.06.2017 12:16

חמישה ימים אחרי: הבוקר (שלישי)  איתרו צוללני משטרת ישראל בתחתית אגם הכנרת את גופתו של נתן חג’אני ז”ל.

איתור הגופה בוצע לאחר שאל הכנרת הובא סונאר וגלאי ייחודיים, שהופעלו על ידי כוחות ההצלה, במסגרת החיפושים אחר נתן בן ה-25, שנעדר בכנרת מאז ערב שבת האחרון.

מהמשטרה נמסר: “בתום חמישה ימי חיפושים אחר הנעדר בכנרת, הבוקר לאחר פעילות ארוכה של צוללים ומערכת הסונאר, אותרה גופה. לפני זמן קצר הושלם הליך זיהוי גופת הנעדר נתן חג’אני ז”ל מול המשפחה. משטרת ישראל משתתפת בצער המשפחה”.

פראמדיק מד”א דודו פחימה סיפר: “על גדות הכנרת חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה מהמים את הצעיר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו”.

חג’אני בן ה-25 התחתן לפני כחודשיים וחצי. בסוף השבוע הוא שהה בכנרת עם רעייתו, אחיו וחברין. החבורה שכרה סירה וקפצה למים כמה מאות מטרים מחוף “קוקו האט”, אולם אז החל סחף. האחים הצליחו לחלץ את עצמם, אולם נתן היה באפיסת כוחות, ולדבריהם לא הצליח לעלות – ומאז אבדו עקבותיו.

אתמול כתבה אישתו מור, בפוסט קורע לב:

“באנו לשישי-שבת בטבריה רצינו קצת ליהנות בכינרת לפני שמגיעים למלון.. בעלי, אח שלו והחבר קפצו לשנייה למים להתרענן, ובעלי לא החזיק מעמד וטבע מול העיניים שלי.

המשטרה לא עוזרת בכלום ולא עושה כלום. אני יושבת מול הכינרת חסרת אונים, בוכה ונקרעת שבעלי פה מוליייי בתוך המים, ואף אחד לא עושה כלוםםםם בשביל להחזיר ליייי אותו.

איבדתי את אבא שלי בגיל קטן בבריכה, הוא טבע לי מול הפנים, ועכשיו בפעם השנייה אני עוברת את אותו הסיוט עם בעלי הטרי אהבת חיי.. התחתנו לפני 3 חודשים, הלב שלי נשבר לחתיכות והדמעות לא מפסיקות לרדת!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות