שרה נתניהו: “לב יש לי, כוחות-על אין לי” • ומתי היא לוחצת על בעלה?

רעיית ראש הממשלה הגיעה היום לאוהל המחאה שהוקם בגן סאקר, ממנו מנוהל המאבק על המחלקה ההמטו-אונקולוגית בהדסה - וסיפרה להורים והילדים: "דיברתי עם שר הבריאות ליצמן וכואב לו מאוד, הוא רוצה מאוד לעזור. עירבתי גם את בעלי. הם מנסים למצוא פתרון"
יוני גרין
כ"ו סיון התשע"ז / 19.06.2017 23:20

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו הגיעה היום (שני) לאוהל המחאה בגן סאקר, שם נפגשה עם ההורים והילדים מהמחלקה ההמטו-אונקולוגית במרכז הרפואי ‘הדסה’.

נתניהו אמרה: “באתי מתוך תמיכה ואהבה אליכם. אני מודעת לסבל של כל המשפחה בהתמודדות עם המחלה הזאת, שממנה נפטרו שני הוריי זכרם לברכה”.

היא סיפרה: “דיברתי עם שר הבריאות ליצמן וכואב לו מאוד, הוא רוצה מאוד לעזור. אני חושבת שכל הלב והנשמה שלו במאבק אתכם. כמובן גם ערבתי את בעלי, ראש הממשלה, וגם הלב שלו כולו אתכם”.

נתניהו גילתה: “הם מנסים למצוא פתרון. אני חושבת שברגע שזה נמצא בידיים של שניהם זה ייפתר. אני פחות מצויה בפרטים המקצועיים, ואני לא נכנסת כל כך לדברים שבין הרופאים, ובין הרופאים למנהלים”.

נתניהו הוסיפה ואמרה: “הדברים המרגשים והכואבים ששמעתי כאן היום נגעו לליבי. חשוב שתדעו: לב יש לי, אבל כוחות-על אין לי. אני יודעת שמנסים לייחס לי יכולות הרבה יותר גדולות ממה שיש לי, ואני משתדלת ככל יכולתי בדברים שנוגעים ללב. במקצוע שלי כפסיכולוגית, וגם כרעיית ראש הממשלה, אני עושה כל מה שאני יכולה לסייע וללחוץ על ראש הממשלה, בעלי, בדברים של הלב”.

שרה נתניהו

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות