אשת הנעדר בכנרת בפנייה קורעת לב: “רק רוצה שיחזירו לי את בעלי”

חיים טוויל
|
כ"ה סיון התשע"ז / 19.06.2017 10:12
במשפחתו של נתן חג’אני, שנעדר מערב שבת לאחר שנסחף בימה, מקווים לסוף טוב • אתמול הצטרף לחיפושים צוות מחיל הים • אישתו הטריה, מור: “איבדתי את אבא שלי בגיל קטן בבריכה, הוא טבע לי מול הפנים, ועכשיו בפעם השנייה אני עוברת את אותו הסיוט עם בעלי הטרי”

לאורך שעות הלילה (שני) נמשכו הסריקות על ידי שוטרי שיטור ימי במימי הכנרת וניידות משטרה, שערכו סריקות על ציר החוף בניסיונות לאתר את  נתן חג’אני, שטבע ביום שישי אחר הצהרים.

אתמול הצטרף לחיפושים צוות מחיל הים.

החיפושים נמשכים גם הבוקר, בכוחות משטרה מתוגברים, שמרכזים מאמצי חיפוש בים, ברצועת החוף ומהאוויר וכוללים: שוטרי שיטור ימי, פרשים, סיירים ולוחמי מג”ב, מסוק משטרה ורחפן שישולבו בהמשך, מתנדבי משטרה מיחידת הצוללים ומיחידת זק”א, ספינת הפיקוח מרשות הכנרת וצוות מחיל הים.

בבית משפחת חג’אני בבני ברק ממשיכים להתפלל שימצאו אותו בריא ושלם.

חג’אני בן ה-25 התחתן לפני כחודשיים וחצי, ובסוף השבוע הוא שהה בכנרת עם רעייתו, שני אחיו ובנות זוגם. החבורה שכרה סירה וקפצה למים כמה מאות מטרים מהחוף, אולם אז החל סחף. האחים הצליחו לחלץ את עצמם, אולם נתן היה באפיסת כוחות, ולדבריהם לא הצליח לעלות.

אמש אמרה אחותו ל’וואלה’: “עוד נחזור לראיין אותו על הנס שנמצא בחיים”.

אביו אמר: “לא שמים שובר גלים במי הכנרת. אנחנו למודי טרגדיות מהתקופה האחרונה. מקווה ומתפלל שהבן שלי הוא האחרון שטבע”.

בפוסט שהפיצה הבוקר מור, רעייתו של נתן, היא כותבת:

“עם ישראל היקר, אני מתחננת לעזרה שלכם!

אני מור, אישתו של הטובע בכינרת נתן חגאני.  באנו לשישי-שבת בטבריה רצינו קצת ליהנות בכינרת לפני שמגיעים למלון.. בעלי, אח שלו והחבר קפצו לשנייה למים להתרענן, ובעלי לא החזיק מעמד וטבע מול העיניים שלי.

המשטרה לא עוזרת בכלום ולא עושה כלום. אני יושבת מול הכינרת חסרת אונים, בוכה ונקרעת שבעלי פה מוליייי בתוך המים, ואף אחד לא עושה כלוםםםם בשביל להחזיר ליייי אותו.

איבדתי את אבא שלי בגיל קטן בבריכה, הוא טבע לי מול הפנים, ועכשיו בפעם השנייה אני עוברת את אותו הסיוט עם בעלי הטרי אהבת חיי.. התחתנו לפני 3 חודשים, הלב שלי נשבר לחתיכות והדמעות לא מפסיקות לרדת!!!!

אני מתחננת, מי שיכול לבוא לעזור בחיפושים שיגיע לכינרת חוף קוקו האט בבקשהההה אני אבודההה רק רוצה שיחזירו לייי את בעליייי אליי!!!

תעזרו לי לעורר את המדינה, את ראש עיריית טבריה, ראש הממשלה וכל מי שיש לו כוח להחזיר אלייי את בעלייי!!!

תתפללו לנס לנתן בן יונה שיחזור אלייי!

קמנו לעוד בוקר ללא עזרה רק מתפללים לנס!!!”

שטרות כסף