ביבי: דורש גינוי מהרשות על הפיגוע • ליברמן: הם מסרבים לגנות הטרור

אריה ריבקינד
|
כ"ד סיון התשע"ז / 17.06.2017 21:56
נתניהו דורש מאבו מאזן לגנות את הפיגוע: “מצפה שכך יעשו גם מדינות העולם” • שר הבטחון: “הודעת פתח שאבו מאזן עומד בראשה, שישראל רצחה אתמול שלושה חפים מפשע, מוכיחות שאין פרטנר בצד השני”

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח הערב (מוצאי שבת) תנחומים למשפחתה של מלכא שבתם הדס הי”ד נרצחה בפיגוע בירושלים.

בהודעה שפרסם דרש נתניהו מהרשות הפלסטינית לגנות את הפיגוע. “אני מצפה שכך יעשו גם מדינות העולם”, אמר נתניהו. בנוסף, הנחה ראש הממשלה לבחון את הפיכת הרחבה בשער שכם, שהייתה למוקד פיגועים, לשטח סטרילי בהמשך להערכת מצב שקיים אמש עם ראשי מערכת הביטחון.

שר הביטחון אביגדור ליברמן פרסם הערב גם הוא הודעה: “הדס מלכא לחמה בנחישות ובגבורה במחבל והיא מהווה אות ומופת לכולנו. סיפור חייה הקצרים ורצונה לתרום כמה שיותר הם תוצאה של חינוך וערכים שספגה. תנחומיי למשפחתה של הדס”.

ליברמן הוסיף: “בטרור הפלסטיני האכזרי ובהסתה חסרת המעצורים שמזינה אותו, נמשיך להילחם בכל העוצמה, ונרדוף את המבצעים והשולחים בכל מקום. השתיקה הרועמת של הרשות הפלסטינית, המסרבת לגנות טרור, ובמקביל הודעת פתח שאבו מאזן עומד בראשה, שישראל רצחה אתמול שלושה חפים מפשע, מוכיחות שאין פרטנר בצד השני”.

נשיא המדינה אמר: “ליבי עם משפחתה של הדס ז”ל, שומרת החומות, בשעות קשות אלה של צער עמוק. אני שולח חיבוק של נחמה אל המשפחה, ומחזק בתודה עמוקה את כל חבריה שלחמו לצידה בגבורה ובנחישות למען שלום אזרחינו. הלב יוצא אל הלוחמת האמיצה הניבטת מן התמונות, מלאת שמחת חיים, ואהבה לשירות המשמעותי שהתעקשה לבצע.

עמידתם האיתנה של כוחותינו, היא המאפשרת לנו להמשיך ולקיים פה בירושלים ובכל המדינה, חיים של ביטחון ושגרה מול הכוחות הרצחניים האיומים של ארגוני הטרור. אנו נרדוף את כל המסייעים לטרור באשר יהיו ונשיגם”.