הורה טען: “תכנים פוליטיים” – ובי”ס מהדרום מנע מתלמידיו ביקור בכותל

תלמידי בית הספר 'עומרים' שבדרום היו אמורים להגיע, במהלך ביקור בירושלים, אל הכותל • אלא שהורה החליט שהביקור בעיר דוד והכותל מהווה הכנסת תכנים פוליטיים לבית הספר • יו"ר ועדת החינוך לבנט: "צר לי שמנהלת בית הספר לא גילתה עמדה ברורה ותקיפה"
אריה ריבקינד
כ"ב סיון התשע"ז / 16.06.2017 10:53

כיצד הורה אחד גרם לשינוי מסלול של בית ספר שלם? תלמידי בית הספר ‘עומרים’ שבדרום היו אמורים לצאת לטיול בירושלים ובסיומו להגיע אל הכותל המערבי.

אלא שהורה אחד החליט שהביקור בעיר דוד ומשם אל הכותל המערבי – הוא הכנסת תכנים פוליטיים לבית הספר.

‘רדיו דרום’ חשף את הפרשה והעבירה  לטיפולו של יו”ר ועדת החינוך התרבות והספורט, ח”כ יעקב מרגי.

“התלמידים אכן יצאו לירושלים, אך במקום לבקר בעיר דוד ובכותל הם ‘בילו’ מספר שעות בהר הרצל, ובסיום ‘הבילוי’ שבו בחזרה לדרום מבלי שביקרו בכותל המערבי”, אמר ח”כ מרגי

מרגי שיגר מכתב  לשר החינוך ח”כ נפתלי בנט: “לטעמי שינוי המסלול ומניעת התלמידים מלבקר בכותל ובעיר דוד הוא דבר פסול. על הלגיטימיות שלנו בעיר דוד ובכותל איש לא יכול לערר. צר לי שמנהלת בית הספר לא גילתה עמדה ברורה ותקיפה כנגד אותו הורה”.

מרגי הוסיף וכתב לשר: “אבקשך לברר את העניין, ולבדוק שמקרים מעיין אלו לא יחזרו על עצמם”.

“הביקור בכותל הוא ביקור משמעותי עבור תלמידים רבים שאינם נוהגים לפקוד את הכותל במהלך ימות השנה. עלינו לפעול שאל המקום יגיעו כמה שיותר תלמידים”, אמר יו”ר ועדת החינוך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה
    16/06/2017 18:21
    שלמה
  1. ההורה הנ”ל ידע שמבקרים בכותל יכל למנוע את יציאת בנו או ביתו לטיול או לחלופין לחכות איתם באוטובוס ולא לרדת לכותל אבל למנוע מכולם לבקר זאת כפיה שמאלנית חצופה