ארדן ואלשיך דנו עם ראשי רשויות חרדיות: איך להתמודד עם ‘שיימינג’ לחיילים

חיים טוויל
|
כ"א סיון התשע"ז / 15.06.2017 16:22
השר לבטחון פנים ומפכ”ל המשטרה נפגשו עם ראשי וחברי רשויות חרדיות מכל הארץ • ארדן: “הנורמה במגזר צריכה להיות ששוטר הוא גורם שראוי להערכה”

השר לבטחון פנים גלעד ארדן ומפכ”ל המשטרה רוני אלשיך נפגשו היום (חמישי) עם ראשי וחברי רשויות חרדיות מכל הארץ.

מטרת המפגש היתה חיזוק הקשר בין המגזר החרדי למשטרת ישראל.

במפגש נכחו ראש העיר בני ברק חנוך זייברט, משה אבוטבול מבית שמש, מאיר רובינשטיין מביתר עלית, יעקב גוטרמן ממודיעין עילית, ישראל פרוש מאלעד, הסגנים יצחק פינדרוס ויוסי דייטש מירושלים, מנחם שפירא מבני ברק, ושמוליק גרינברג מבית שמש.

במהלך המפגש העלו ראשי הרשויות את הנקודות בהן יש צורך בחיזוק השת”פ בין הרשות למשטרה, ובין המגזר החרדי בכלל למשטרת ישראל – ודרכי ההתמודדות עם התופעה של תקיפה וביוש של החיילים החרדים.

במפגש סוכם שכל רבעון יתכנס הפורום של ראשי הרשויות יחד עם השר והמפכ”ל, בו יעלו כל הסוגיות הרלוונטיות לקשר שבין המגזר למשטרה.

השר ארדן אמר: “אני רוצה להודות לכל ראשי הרשויות והנציגים שהגיעו לכאן. המפגש הזה יחזק את הקשר החיוני בין המגזר החרדי למשטרת ישראל וישפר את תחושת הביטחון של התושבים בכל רשות ורשות.

“ככל שאנחנו נדבר באותה שפה, ואתם כנציגי הציבור תסבירו את חשיבות עבודתה של המשטרה עד כדי פיקוח נפש, אז הלגיטימציה לפעילות של השוטרים תגבר, ואיתה גם הדה-לגיטימציה לגורמים הבריוניים והאלימים.

“הנורמה במגזר צריכה להיות ששוטר הוא גורם שראוי להערכה ואף מעבר לכך”, אמר ארדן.