יאיר שרקי פרש מ’גלי ישראל’, שרון גל יגיש במקומו את רצועת הבוקר

שרון גל יצטרף לרדיו גלי ישראל ויגיש את תכנית הבוקר האקטואלית • גל יחליף במשבצת את יאיר שרקי - שמסיים את תפקידו לאחר החלטה משותפת "בשל אילוצים מצד שני הצדדים" • המנכ"ל ישראל פריד: "אני מתרגש מאוד. שרון מחובר מאוד לעם ולארץ"
אבי כץ
כ' סיון התשע"ז / 14.06.2017 13:45

הח”כ לשעבר שרון גל, העיתונאי ואיש התקשורת, חוזר עם תכנית חדשה שתשודר ברדיו גלי ישראל.

גל מחליף את יאיר שרקי ויוביל את תכנית הבוקר האקטואלית של התחנה, בימים ראשון עד חמישי מהשעה 8 עד 10 בבוקר. עד כה ברצועה הזו שידר יאיר שרקי מראשון עד שלישי והצטרפותו של גל לתחנה תייצר עוגן אקטואלי קבוע ברצועת הבוקר, בחמישה ימי שידור.

גורמים ברדיו אמרו לחרדים 10, כי שרקי הגיש שלושה ימים בשבוע, לוינסון ביום רביעי ושרה בק חמישי, בעוד ברדיו רצו לייצב רצועה קבועה של חמישה ימים עם אותו מגיש – מה ששרקי לא יכול היה להתחייב לו בשל עבודתו בחדשות 2.

שרון גל, שהיה חבר כנסת והגיש תכניות אקטואליה בערוצים 10, 20 ובקבוצת תחנות רדיו ישראל, הוא גיוס נוסף של תחנת גלי ישראל בחודשים האחרונים, כחלק ממהלך גדול למיצוב לוח שידורים חדש הפונה לקהל רחב יותר.

בשנה האחרונה גויסו גם יותם זמרי, נועם פתחי ואלעד לוי, מובילי דעה ברשתות החברתיות עם עשרות אלפי עוקבים, במטרה לייצר בתחנה שילוב בין פלטפורמת ה-FM לניו מדיה.

שרון גל: “שמח וגאה להצטרף לרדיו גלי ישראל, תחנה מובילה בישראל שבה כולם זוכרים שלפני שאנחנו עיתונאים, אנחנו יהודים וציונים. נשתדל לעשות את התכנית הכי מעניינת ברדיו, מבחינתי זהו אושר גדול לחזור להיות בקשר עם קהל גדול מדי יום”.

ישראל פריד, מנכ”ל רדיו גלי ישראל: “בחשיבה משותפת עם יאיר שרקי החלטנו לסיים את דרכינו במתכונתה הנוכחית בשל אילוצים מצד שני הצדדים ואנו נפרדים ברוח טובה.

“אני מתרגש מאוד לקראת התכנית החדשה בהגשת שרון גל. שרון מחובר מאוד לעם ולארץ, והתחנה שלנו היא פלטפורמה טבעית בשבילו. בדבר אחד כולם יכולים להיות בטוחים – הולך להיות מעניין.”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ישראל פריד יכול להתרגש אבל המאזינים מעדיפים את ההגשה הסולידית של שרקי
    15/06/2017 23:33
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. פריד לא מצליח להרים האזנה ומשתגע בכל פעם מחדש. פטתי.

  2. מדוע איני יכולה לשמוע את גלי ישראל תמיד שמעתי רק לאחרונה הערץ פתוח אבל אין שמע האם זה כרוך בתשלום ולכן איני יכולה לשמוע , בבקשה אני תושבת ארה״ב בנתיים ומאוד חשוב לי לשמוע את שרון גל ושרה בק המומחית בהגשה
    17/07/2017 07:48
    יעל תמיר
  3. נא הודיעו לי באם עלי לממן זאת