הטייסת החרדית הראשונה ב’אל על’ מגשימה חלום: תטיס את ביבי ליוון

היא למדה בבית יעקב, אמא לארבעה ילדים, חובשת פאה, גרה ביישוב חרדי ליד ירושלים: נחמה שפיגל נובק, הטייסת החרדית הראשונה של חברת אל על תטיס היום את ראש הממשלה למפגש פסגה יוון
שלמה בן חיים
כ' סיון התשע"ז / 14.06.2017 09:23

נחמה שפיגל נובק, אישה חרדית, אם לארבעה ילדים, תטיס היום (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו לסלוניקי – למפגש פסגה משולשת עם מנהיגי יוון וקפריסין.

נחמה התקבלה לקורס הטייסים של אל על בשנת 2015 וסיימה אותו לפני כמה חודשים בהצלחה.

לפי הדיווח של איתמר אייכנר ב’ידיעות אחרונות’,  נחמה התחנכה במוסדות בית יעקב, היא נשואה ואמא ל-4 ילדים, חובשת פאה, ומתגוררת ביישוב חרדי ליד ירושלים.

בגיל 20 החלה ללמוד טיסה בארה”ב. היא קיבלה רישיון טיס אמריקני ומאז ניסתה להתקבל לקורס הטיס של חברת אל על. בשנים האחרונות היא עברה את דרישות הסף, אך מאחר שלא שירתה בחיל האוויר, נפלה על סעיף היעדר שעות טיסה מספיקות.

בשל כך היא טסה לארה”ב בכל שנה, כדי להשתלם בטיסה ולצבור שעות. לאחר שעברה את כל הדרישות והמבדקים, קיבלה בשנת 2015 את ההודעה שהתקבלה לקורס הטייסים של ‘אל על’ שנפתח באוקטובר.

במהלך הקורס ילדה, ולאחר חופשת לידה חזרה לקורס והשלימה אותו בהצלחה.

לפי ‘ידיעות’, נחמה מספרת לחברותיה ש”חלום חייה היה מאז ומתמיד להיות טייסת פעילה, ובעלי מאוד עוזר לי” – אף שהמשמעות של לעבוד כטייסת היא היעדרות רבה מהארץ ועבודה בשעות בלתי שגרתיות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות