איש השיווק החשוד בתקיפת נשים חרדיות: ‘מתחרה מנסה למוטט אותי’

איש השיווק בן ה-30 מירושלים שנעצר בחשד שתקף באכזריות נשים חרדיות אותן העסיק - מכחיש החשדות נגדו • למרות שטען כי הנשים התלוננו ב"ניסיון לסחוט כסף" - הודה כי אף אחת מהן לא הציגה לו דרישה כזו • היום פנתה אישה נוספת למשטרה • ולמה לא ניהלו היום השוטרים חקירה?
חיים טוויל
כ' סיון התשע"ז / 13.06.2017 21:55

איש השיווק החרדי מירושלים, שנעצר ביום ראשון בחשד שביצע מעשים חמורים במיוחד בעובדות שהעסיק במשרד הפרסום  שהיה בבעלותו – ממשיך להכחיש את החשדות נגדו.

לפי דיווח של משה שטיינמץ באתר ‘וואלה’, החשוד טען בחקירתו במשטרה כי מעולם לא ביצע מעשים חמורים ב”אף אחת מהנשים”.

מאז שבית המשפט התיר אתמול לפרסם את פרטי הפרשה,  על אף ששמו של החשוד נאסר בפרסום – פנתה אישה נוספת למשטרה. למרות הפנייה, האישה לא הסכימה עדיין להגיש תלונה.

החשוד, בן 30, ניהל יחד עם שותפים משרד פרסום בירושלים – שנסגר לפני מספר חודשים. עד למעצרו הוא עבד כמנהל במוסד חינוכי לבנות בעיר חרדית במרכז הארץ.

האיש נעצר לאחר חקירה סמויה שניהלה המשטרה בשבועיים האחרונים – בעקבות מידע שקיבלה מארגון ‘לא תשתוק’, הפועל נגד מבצעי מעשים חמורים במגזר החרדי. ‘לא תשתוק’ דיווחו למשטרה כי פנו אליהם נשים שסיפרו כי בעת שעבדו במשרד בירושלים, כל אחת בתקופה נפרדת, נפגעו ממעשים חמורים וקשים על ידי המעסיק.

עם התקדמות החקירה, הגיעו החוקרים לעוד מספר נשים שהגישו תלונה במשטרה על תקיפות קשות ומעשים חמורים,  וכל זאת תוך הפעלת לחצים ומניפולציות, על מנת ליצור של קירבה – ובהמשך, תוך איומים, ביצוע פגיעות קשות.

מהחקירה עולה דפוס הפעולה של החשוד, כך על פי החשד: במסגרת ניהול המשרד, הוא העסיק נשים בתפקידי ניהול שונים, לרוב נשים צעירות ונשואות,שעל פי החשד, העניק להן בשלב ראשון יחס אישי קרוב, על מנת שיתקדמו בתפקיד, תוך שהוא משלב אותן בישיבות ובדיוני המשרד ומתייחס אליהן כאל ‘בנות טיפוחיו’.

בהמשך וכעבור זמן מה, כך על פי החשד, נהג להשפיל אותן, להתנכל אליהן, תוך שהוא מבצע מעשים חמורים, ובהמשך, על פי החשד, לקח אותן לשירותים במשרדים ובמקומות שונים וביצע בהן מעשים קשים במיוחד.

לאחר מכן איים שאם לא ייעתרו לדרישותיו, הוא יספר על המעשים לבעליהן ולרבנים בקהילות שהן משתייכות אליהן, ובכך יבזה את שמן.

ממכלול העדויות והראיות עד כה עולה, כי החשוד פעל בדרכי עורמה ותיחכום בכך שפעל להעצים אותן וליצור הערצה כלפיו, ובכך יצר מעין תלות במעמדו וביכולתו לקדמן ולשלב אותן בפרוייקטים ניהוליים במשרדו, ובשלב הזה, על פי החשד, פגע בהן.

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד תחילת השבוע הבא.

היום הגיש עורך דינו אריאל עטרי ערעור על הארכת המעצר – אך ערעורו נדחה.

לפי הדיווח ב’וואלה’, בחקירתו אמר החשוד: “אני נחשב לאדם מבוסס בעולם שלי. מדובר בגורם עסקי מתחרה שמנסה למוטט אותי, הוא עומד מאחורי אותן נשים ומנסה למוטט את העסק שלי”.

עוד טען בפני החוקרים: “זה ניסיון לסחוט ממני כספים על ידי הנשים” – למרות שלדבריו, הן לא פנו אליו בדרישה לקבלת כספים, אולם הוא “בטוח שזה מה שעומד מאחורי התלונות”.

כאשר הטיחו בו החוקרים את החשד כי קידם ושילב את הנשים בפרויקטים שונים במשרד וכך יצר אצלן תלות בו אותה ניצל – אמר החשוד: “מי שהיו אחראים למשכורות, פיטורים וקבלה לעבודה הם עובדים אחרים בחברה”, ולא הוא.

לפי הדיווח ב’וואלה’,החשוד סיפר עוד לחוקרים, כי בטלפון הנייד שלו ישנה התכתבות מהתקופה האחרונה עם אחת הנשים, בה היא כותבת לו: “בשמחה אבוא לעבוד”.

היום ביקשה המשטרה לחקור בשנית את החשוד – שביקש לשוחח לפני כן עם עורך דינו, אריאל עטרי. החוקרים הגישו לו מכשיר טלפון נייד וכשביקש לשוחח מטלפון קווי, מחשש שהשיחה תוקלט – אמרו השוטרים כי יש תקלה בטלפונים הקוויים.

בשל כך, בסופו של דבר לא התקיימה החקירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות