“כבר דיברה איתי”: מה גרם לנתניהו להתערב במשבר בבית חולים הדסה

ח"כים פנו לרעיית ראש הממשלה בבקשה להתערב במשבר 'הדסה' • שרה שוחחה עם בעלה, נתניהו קבע פגישה עם ליצמן והרופאים שהתפטרו - אולם הבהיר בפוסט: "צר לי לאכזב את חברי הכנסת גליק ונחמיאס-ורבין, אבל שלושה ימים לפני שהם פנו לרעייתי בכתב, היא פנתה אליי שאסייע"
אריה ריבקינד
י"ט סיון התשע"ז / 13.06.2017 19:58

משבר הרופאים בהדסה בדרך לסיום אחרי התערבותה של שרה נתניהו? חברי הכנסת איילת נחמיאס ורבין מהמחנה הציוני ויהודה גליק מהליכוד שלחו מכתב לאשת ראש הממשלה, על מנת שתתערב במשבר במחלקה ההמטו-אונקולוגית ב’הדסה’ –  ובקריאה לפתיחת מחלקה בבית החולים שערי צדק.

”פניה זו אינה נכתבת בקלות ראש, אולם אין אנו רואים מוצא אחר מלבד ניסיון התערבות מצידך, על מנת להביא לסיום המשבר”, כתבו הח”כים.

בעקבות הפניות, שוחחה שרה נתניהו עם ח”כ גליק וסיפרה לו כי ביקשה להיפגש עם שר הבריאות, יעקב ליצמן, בניסיון לפתור את המשבר.

עוד אמרה נתניהו, כי שוחחה עם בעלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמרה לו: “מהמקום של מי שמטפלת בילדים – חייבים לפתור את המשבר”.

בעקבות השיחה עם רעייתו, החליט נתניהו להתערב במשבר והוא, יחד עם שר הבריאות יעקב ליצמן, צפוי להיפגש בימים הקרובים עם ששת הרופאים הבכירים שהתפטרו מהמחלקה, בשל מחלוקת עם מנכ”ל ביה”ח, פרופ’ זאב רוטשטיין – במטרה לפתור את המשבר מול הנהלת בית החולים.

אלא שהערב (שלישי) החליט ראש הממשלה לצנן את ההתלהבות של נחמיאס וגליק:  “צר לי לאכזב את חברי הכנסת גליק ונחמיאס-ורבין, אבל שלושה ימים לפני שהם פנו לרעייתי בכתב, היא פנתה אליי כדי שאסייע לפתור את הבעיה שנוצרה בבית החולים הדסה.

“ואכן בעקבות פנייתה, בימים האחרונים שוחחתי כמה פעמים עם שר הבריאות ליצמן בנידון, במטרה למצוא פתרון בהקדם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות