‘ועד הישיבות’: להזהיר התלמידים מ’חסרי אחריות’ ליד לשכות הגיוס

'ועד הישיבות' שיגר מכתב אל ראשי הישיבות בו מתריעים: "בסמוך למדור בני ישיבות שבתל השומר מנסים להשפיע על הבאים להגיש את הדיחוי - להימנע מלהתייצב" • "גם בסמוך לשאר לשכות עומדים צעירים המציגים עצמם כנציגי ועד הישיבות,ומנסים למנוע מהם להיכנס"
יוסף גרינבוים
י"ט סיון התשע"ז / 13.06.2017 10:34

הנהלת ועד הישיבות שיגרה הבוקר (שלישי) מכתב מיוחד אל ראשי הישיבות, בו הם מבקשים כי יזהירו את תלמידיהם מגורמים המנסים לשכנע בחורי ישיבות בפתח לשכת הגיוס להימנע מלהתייצב.

במכתב נאמר: “בעקבות תלונות ועדויות נאמנות ביותר מהימים האחרונים נודע לנו שבסמוך למדור בני ישיבות שבתל השומר עומדים צעירים חסרי אחריות, המנסים להשפיע על תלמידי ישיבות הבאים להגיש את הדיחוי – להימנע מלהתייצב להסדרת מעמדם, דבר שסכנתו עצומה להמשך שמירת מעמדם כבני ישיבה שתורתם אומנותם על כל המשתמע מכך”.

בוועד הישיבות הוסיפו והזהירו: “כמו כן, גם בסמוך לשאר לשכות עומדים צעירים המציגים את עצמם כנציגי ועד הישיבות, מבקשים את מספר תעודת הזהות מהבחורים, ומנסים למנוע מהם להיכנס, תוך הבטחה שעניינם יוסדר על ידי הוועד”.

בוועד הישיבות מתריעים: “יש להזהיר את התלמידים על חומרת הדבר ועל סיכון מעמדם הכרוך בכך”.

המכתב נשלח אל ההנהלות בישיבות, לאחר שהתברר כי  בחור ישיבה שהגיע ללשכת הגיוס בתל השומר שוכנע על ידי אברך שהציג עצמו כ’נציג ועד הישיבות’ – להשאיר אצלו את טופס הדיחוי, כדי שהוא יטפל בפרוצדורה עבורו.

מכתב ועד הישיבות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות