המשטרה ויתרה על הדרישה לנתח הגופות שנמצאו בבית המלון באילת

בית משפט העליון אישר שלא לנתח את גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר ז"ל, שנמצאו ללא רוח חיים באילת • אושר למשטרה לעכב את ההלוויות עד 24 שעות בלבד, לצורך השלמת החקירה
חיים טוויל
י"ט סיון התשע"ז / 13.06.2017 10:06

המשטרה משכה הבוקר (שלישי) את בקשתה לנתח את גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר ז”ל, לאחר שהגיעו להסכמה עם זק”א ובני המשפחות – שהגישו עתירה לבג”ץ נגד הנתיחה.

הנתיחה הייתה אמורה לקבוע את סיבת המוות של השניים – אם מדובר בהתאבדות משותפת או ברצח והתאבדות.

את העתירה לבג”ץ הגישו נציגי המחלקה המשפטית של ארגון זק”א. בית המשפט  אישר את ההחלטה לאור העובדה שאין חשוד שלישי שכביכול גרם למותם של בני הזוג.

לדברי זק”א, המשטרה ביקשה  עיכוב של 72 שעות לביצוע ההלוויה, לצורך השלמת חקירה – אך עו”ד דרור שוסהיים, שייצג את המשפחות בפני בית המשפט – התנגד.

בג”ץ אישר למשטרה לעכב את ההלוויות עד 24 שעות בלבד, לצורך השלמת החקירה.

כפי שדווח בחרדים10, במשטרה ביקשו לשלוח את הגופות לנתיחה שלאחר המוות, על מנת לקבוע את סיבת המוות ואת שעת המוות, אלא שבני משפחותיהם של אינדיג ובכר, משפחות חרדיות, הביעו התנגדות  לביצוע הנתיחה, ודרשו להסתפק בבדיקה חיצונית בלבד.

נציגי המחלקה המשפטית של ארגון זק”א הגישו אתמול אחר הצהריים  בשם המשפחות את העתירה נגד דרישת המשטרה,זאת לאחר שבתום דיון בבית משפט השלום באילת קבע השופט כי יש לבצע את הנתיחה, כדרישת המשטרה.

הדיון בבית המשפט העליון ונקבע דיון לשעה 18.30 בערב, אולם לדברי זק”א, “לפתע הפרקליטות הודיעה כי היא לא מוכנה לקיים דיון הערב, מאחר והגופות עדיין באילת והמשטרה טרם שלחה את הגופות לאבו כביר, כך שאין לפרקליטות חוות דעת של פתלוג מהמכון”.

בעקבות כך, “בג”ץ נעתר לבקשת הפרקליטות לדחות את הדיון למחר – בשעה 8.30 בבוקר”.

כפי שדווח בחרדים10, ברוך אינדיג ז”ל, בן 26, בן למשפחה חרדית מהעיר מודיעין עלית, לשעבר משתתף בתכניות בתחנת הרדיו ‘קול חי’ שהתגייס אחר כך לגלי צה”ל,  שם שירת במגוון תחומים, נמצא ללא רוח חיים במלון ‘הרודס’ באילת.

לצד גופתו של אינדיג, נמצאה בחדר במלון גופתה של אודליה בכר ע”ה, גם היא בת למשפחה חרדית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אתם לא מבינים שזה פתח לטיוח פשע?אם זה רצח חובה לבדוק
    13/06/2017 15:50
    רוצחים יוכלו לחמוק מעונש.תודה לכם
  1. כל בן משפחה שעשה פשע יוכל לבקש לא לנתח.מקסים