הגופות במלון: בגלל הפרקליטות – הדיון על ניתוח נדחה ל-8:30 בבוקר

בית משפט השלום באילת דחה את בקשת זק"א שלא לנתח את גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר ז"ל, שנמצאו ללא רוח חיים באילת • זק"א ערער על ההחלטה בבית משפט העליון, אבל לפתע הפרקליטות הודיעה כי היא לא מוכנה לקיים דיון הערב
חיים טוויל
י"ח סיון התשע"ז / 12.06.2017 19:11

יממה לאחר שנמצאו בחדר מלון ‘הורדוס’ באילת גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר ז”ל, במשטרה עדיין מנסים לפענח מה הוביל למותם.

במשטרה ביקשו לשלוח את הגופות לנתיחה שלאחר המוות ,על מנת לקבוע את סיבת המוות ואת שעת המוות, אלא שבני משפחותיהם של אינדיג ובכר מתנגדות לביצוע הנתיחה, ומבקשות להסתפק בבדיקה חיצונית.

נציגי המחלקה המשפטית של ארגון זק”א הגישו אחר הצהריים (שני) בשם המשפחות עתירה לבג”ץ, נגד דרישת המשטרה לבצע ניתוח שלאחר המוות. זאת לאחר שבתום דיון בבית משפט השלום באילת קבע השופט כי יש לבצע את הנתיחה, כדרישת המשטרה.

אלא שהערב הודיעה המחלקה המשפטית  של זק”א: “בהמשך למציאת הגופות באילת התקיים היום דיון בבית המשפט השלום באילת והשופט קיבל את בקשת המשטרה לנתיחת הגופות.

“עו”ד דרור שוסהיים עתר לבג”ץ ונקבע דיון להערב בשעה 18.30.

“לפתע הפרקליטות הודיעה כי היא לא מוכנה לקיים דיון הערב, מאחר והגופות עדיין באילת והמשטרה טרם שלחה את הגופות לאבו כביר, כך שאין לפרקליטות חוות דעת של פתלוג מהמכון”.

בעקבות כך, “בג”ץ נעתר לבקשת הפרקליטות לדחות את הדיון למחר – בשעה 8.30 בבוקר”.

בשיחה עם חרדים10 אומרים בזק”א כי הגופות ייצאו לאבו כביר רק הערב.

 התעללות בילדות

כפי שדווח בחרדים10, ברוך אינדיג ז”ל, בן 26, בן למשפחה חרדית מהעיר מודיעין עלית, לשעבר משתתף קבוע  בתכנית בתחנת רדיו חרדי שהתגייס אחר כך לגלי צה”ל,  שם שירת במגוון תחומים, נמצא ללא רוח חיים במלון ‘הרודס’ באילת.

לצד גופתו של אינדיג, נמצאה בחדר במלון גופתה של אודליה בכר ע”ה, גם היא בת למשפחה חרדית.

עובדי המלון מצאו את הזוג בחדרם בסביבות השעה 14:34 והזעיקו את מד”א. חובשים ופראמדיקים של מד”א שהגיעו למקום קבעו את מותם במקום.

על הגופות היו סימני חנק.

אמש הודיעה המשטרה כי נבדק חשד האם הצעיר רצח את הצעירה, ולאחר מכן התאבד. החשד עלה, לפי המשטרה, לאחר שבמצלמות האבטחה נראה שהצעירה לא יצאה מהחדר ביום חמישי, ואילו הוא נצפה במלון גם ביום שישי – ונבדק אם היא מתה יומיים קודם לכן.

בנוסף נמצא בזירה מכתב פרידה שכתב אינדיג.

מהמשטרה נמסר: “מעבדת זיהוי פלילי סיימה כעת את בדיקת זירת האירוע ואיסוף הממצאים הפורנזיים. בשלב זה הגופות נשלחו למכון לרפואה משפטית, לקביעת סיבת המוות”.

במשטרה הוסיפו: “חקירת נסיבות האירוע נמשכת, בשלב זה עדין כלל כיווני החקירה נבדקים”.

בדף הפייסבוק שלו כתב ברוך אינדיג ז”ל, לפני יותר משנה, שני פוסטים, בהם גולל כיצד הותקף בילדותו בידי איש חינוך בעיר מודיעין עלית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות