החסיד שנפצע קשה ליד קייב הוטס בטיסה רפואית לבית חולים בארה”ב

החסיד מארה"ב, שעשה את דרכו עם חבריו לקברי צדיקים במעז'יבוז' וברדיטשוב, אושפז בבית חולים בקייב ללא הכרה - והיום הוטס לארה"ב • יו"ר הצלה אוקראינה: "מקרה זה מחייב את כלל הציבור הרחב לזכור את החשיבות של ביטוח רפואי בכל טיסה לחו"ל"
נתן פרל
י"ח סיון התשע"ז / 12.06.2017 15:18

התייר האמריקני שנפצע אתמול (ראשון) באורח קשה בתאונת דרכים כ-30 קילומטרים מקייב, בעת שעשה את דרכו עם חבריו לקברי צדיקים במעז’יבוז’ וברדיטשוב – הועבר בצהרים לעבר שדה התעופה KBP בקייב, משם  ימריא לקבלת טיפול רפואי בבית חולים בארה”ב.

שני הפצועים קל בתאונה שוחררו מבית החולים.

כפי שדווח בחרדים10, שלושה חסידים, תושבי ארה”ב, שהיו בדרכם לקברי צדיקים באוקראינה התנגשו ברכב כ-30 קילומטרים מקייב – ופונו מזירת התאונה  לבית חולים בקייב.

צוותי ‘הצלה אוקראינה’ נשלחו לבית החולים כדי ללוות ולעקוב מקרוב אחר הטיפול הרפואי.

הרב הלל כהן, יו”ר הצלה אוקראינה שקיים הבוקר הערכת מצב בבית החולים בקייב, מסר: “הפצוע קשה שאושפז בבית החולים בקייב ללא הכרה כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו, הועבר בטיסה רפואית לבית חולים בארה”ב, בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח.

“מקרה זה מחייב את כלל הציבור הרחב לזכור את החשיבות של ביטוח רפואי בכל טיסה לחו”ל. כמו כן חשוב ומומלץ לנסוע רק בחברות נסיעה מסודרות בבעלות יהודית, עם נהגים מקומיים שיודעים להתמודד עם כבישי אוקראינה, ולא להתפתות לשכור רכבים ונהיגה עצמאית בכבישי אוקראינה, שידועים ככבישים בעלי פוטנציאל רב לתאונות דרכים קשות”.

שמו לתפילה של הפצוע קשה בתאונה: יוסף חיים בן עטיל – לרפואה שלמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות