בן למשפחה חרדית, שדרן לשעבר ברדיו, נמצא מת באילת

ברוך אינדיג ז"ל, בן למשפחה חרדית ממודיעין עלית, לשעבר משתתף ברדיו חרדי ובגל"צ, נמצא ללא רוח חיים לצד גופת צעירה, גם היא בת למשפחה חרדית, במלון 'הרודס' באילת • המשטרה: "הגופות נשלחו למכון לרפואה משפטית והחקירה נמשכת; בשלב זה עדיין כלל כיווני החקירה נבדקים"
חיים טוויל
י"ח סיון התשע"ז / 11.06.2017 22:17

ברוך דיין האמת: ברוך אינדיג ז”ל, בן 26, בן למשפחה חרדית מהעיר מודיעין עלית, לשעבר משתתף בתכניות בתחנת רדיו חרדית  ואחר כך בגלי צה”ל, נמצא היום (ראשון) ללא רוח חיים במלון ‘הרודס’ באילת.

לצד גופתו של אינדיג, נמצאה בחדר במלון גופתה של אודליה בכר ע”ה, גם היא בת למשפחה חרדית.

עובדי המלון מצאו את הזוג בחדרם בסביבות השעה 14:34 והזעיקו את מד”א. חובשים ופראמדיקים של מד”א שהגיעו למקום קבעו את מותם במקום.

על הגופות היו סימני חנק.

בתחילה נמסר מהמשטרה כי ככל הנראה מדובר בהתאבדות כפולה.

אלא שהערב הודיעה המשטרה כי נבדק האם הצעיר רצח את הצעירה, ולאחר מכן התאבד. החשד עלה, לפי המשטרה, לאחר שבמצלמות האבטחה נראה שהצעירה לא יצאה מהחדר ביום חמישי, ואילו הוא נצפה במלון גם ביום שישי – ונבדק אם היא מתה יומיים קודם לכן.

בנוסף נמצא בזירה מכתב פרידה שכתב אינדיג.

עם סיום בדיקת חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי, נשלחו גופות השניים למכון המשפטי באבו כביר. במכון ינתחו את הגופות וינסו לקבוע האם אכן הצעיר רצח את בת זוגתו ואז שם קץ לחייו.

לקראת השעה 22:00 הודיעה המשטרה: “מעבדת זיהוי פלילי סיימה כעת את בדיקת זירת האירוע ואיסוף הממצאים הפורנזיים. בשלב זה הגופות נשלחו למכון לרפואה משפטית, לקביעת סיבת המוות”.

במשטרה הוסיפו: “חקירת נסיבות האירוע נמשכת, בשלב זה עדין כלל כיווני החקירה נבדקים”.

כפי שדווח בחרדים10, כנגד אינדיג, שהתגייס לגלי צה”ל ושירת במגוון תחומים בתחנה, הוגש לפני חצי שנה כתב אישום, לאחר שפרץ בדרכים שונות לחשבונות מייל ופייסבוק וביצע באמצעות הפריצות עבירות שונות, בתוכן התחזות, פגיעה בפרטיות והטרדה.

חבריו מספרים על צעיר כישרוני, בעל חוש הומור, עם טוב לב נדיר.

הוא בן למשפחה של בעלי חסד בעיר החרדית.

בדף הפייסבוק שלו כתב אינדיג לפני יותר משנה שני פוסטים, בהם גולל כיצד הותקף בילדותו בידי איש חינוך.

וכך בסוף הפוסט:

“אתה יודע מה הכי כואב? שאחרי מה שעשיתי בגללך בשנה האחרונה, לאנשים ממש קשה להזדהות איתי, כי אני סוג של פושע. חברים הכי טובים שלי נטשו אותי. חלקם כי באמת פגעתי בהם. חלקם לא. אז נשארנו רק אתה ואני מתחת לשמיכה, רבים וצועקים אחד על השני.

“אז תן לי לצעוק לך את זה חזק לכרית, אתה הרסת לי את החיים. לי ולעוד הרבה ילדים שפגעת בהם. לי ולעוד הרבה אנשים שאני ועוד כמה ילדים פגענו בהם.

“אתה יושב בכס חוד הפירמידה של תעשיית רוע ומעשים רעים! אתה בעשר אצבעות (תרתי משמע) כיבית לנצח את מי שיכלתי להיות – ובו זמנית הדלקת את מי שאני היום”.

באחת התגובות לפוסט הוא הגיב:

“אני לא מצפה שייכנס למאסר. אני מצפה שהחוק ימצה את כל חומרת הדין, אני מצפה מהחוק שיתן משמעות לכך שנפגעתי ממנו ושלא אספר כ’עוד ילד’ שנפגע. וזה, האמן לי, אלחם עליו ככול שאוכל. וסכנת התאבדות? אולי יום אחד אתאבד אבל בטוח שלא מזה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כואב הלב
    12/06/2017 03:12
    יוחנן
  1. אם הוא אכן הותקף מינית, אז הדם שלו מרוח על האצבעות של מנהלי המוסדות ואנשי החינוך שיכלו לעזור לו והתעלמו.

    • גל   12/06/2017 23:14

      בן אדם נורמלי גם אם עבר דברים קשים לא רוצח!