נתניהו על ‘משפט סרנה’: “האמת והצדק ניצחו, חשפנו את השיטה”

שעות ספורות לאחר שבית המשפט קבע כי על העיתונאי יגאל סרנה לפצות את נתניהו ורעייתו שרה במאה אלף שקלים - הגיב ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו: "מסע הציד האינסופי מתנהל נגדי, נגד רעייתי ונגד משפחתי כבר למעלה מ-20 שנה"
אריה ריבקינד
י"ז סיון התשע"ז / 11.06.2017 16:50

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) להכרעת בית משפט השלום בתל אביב, לפיה על העיתונאי יגאל סרנה לשלם לו ולרעייתו שרה מאה אלף שקלים, לאחר שסרנה פרסם בדף הפייסבוק שלו כי שיירת ראש הממשלה נאלצה לעצור בצידי כביש 1 בשל ויכוח בין בני הזוג,  וכי שרה נתניהו הורתה לבעלה לרדת מהמכונית.

השופט קבע כי סרנה יפצה את ראש הממשלה ב-60 אלף ש”ח ואת רעייתו ב-40 אלף ש”ח. בנוסף חויב סרנה בתשלום שכר טרחת עורכי דינם של בני הזוג, בסך 15 אלף ש”ח. בכתב התביעה דרשו השניים מסרנה פיצויים בגובה 279 אלף שקלים בגין הוצאת לשון הרע.

נתניהו כתב בדף הפייסבוק שלו: “האמת והצדק ניצחו היום את מסע הציד האינסופי שמתנהל נגדי, נגד רעייתי ונגד משפחתי כבר למעלה מ-20 שנה”.

לדבריו, “לו היינו תובעים את כל מי שמוציא את דיבתנו, היינו מגיעים בכל יום אל בית המשפט. אבל יש לי מדינה לנהל ורעייתי עוסקת בפעילות ציבורית ועובדת כפסיכולוגית חינוכית בשירות העירוני בירושלים.

“באחד המקרים הבודדים בהם מצאנו את הזמן להגן על שמנו הטוב ולהגיש תביעה נגד עוד שקר שמתפרסם נגדנו – בית המשפט חשף את השיטה והכריע בעד האמת”.

נתניהו הוסיף: “בשמי ובשם רעייתי אני מבקש להודות לכם על התמיכה שלכם. אנו שואבים מכם כוח ועידוד רב. בזכותכם אנו מצליחים לעמוד מול מסע השקרים וההכפשות. האמת ניצחה היום – והיא תמשיך לנצח!”

בפוסט שפרסם סרנה בפייסבוק בחודש מרץ 2016, נכתבו בין היתר הדברים הבאים: “…כשבלילה (מעשה שהיה) נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה, ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגנים ורכבים ונפלט ממנה בחושך, אל כביש 1, בצעקות, גבר לא צעיר שהוא עילת הכל, כי אישה אחת לא רוצה שהוא ישאר אתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה, זה חלק מהחיים…”.

העיתונאי יגאל סרנה מסר, מנגד, כי בכוונתו לערער על פסק הדין.  “אגיד כך לכל המודאגים – זה פסק דין צפוי בימים אפלים אלה”, מסר. “אך זו רק תחילת המאבק בתביעת ההשתקה, בשתיקת מערך האבטחה ובהשתקה הכללית שיורדת עלינו. במקום הזוג נתניהו ממש לא הייתי מזדרז לרכוש תנור בישול חדש. אנו בדרך לערכאה הבאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות