חרדים חילצו חייל ממאה שערים • המשטרה: אנו חילצנו • והאמת? צפו

חייל דתי שנכנס בצהרים אל חנות 'יפה נוף' במאה שערים מצא עצמו נצור, לאחר שהמונים התגודדו מחוץ לחנות • חסיד תולדות אהרן גונן עליו - עד לחבירה עם המשטרה ליד בית המדרש של סאטמר • הודעות דוברות של המשטרה: השוטרים חילצו את החייל מהחנות ללא פגע" • צפו בסרטונים מה האמת
חיים טוויל
ט"ו סיון התשע"ז / 09.06.2017 15:45

חייל דתי שנכנס בצהרים אל חנות ‘יפה נוף’ בשכונת מאה שערים מצא עצמו נצור, לאחר שהמונים מתושבי השכונה התגודדו מחוץ לחנות.

בעלי החנות הוציאו את החייל מדלת צדדית, אולם כאשר יצא אל הרחוב המפגינים, חלקם ילדים, החלו רודפים אחריו תוך קריאות “חרד”ק”  ו”נאצי”.

חסיד קהילת תולדות אהרן, יחד עם כוננים של מד”א, גונן על החייל – עד לחבירה עם כוחות המשטרה ליד בית המדרש של חסידות סאטמר.

החייל הגיב על המתקפה נגדו: “לא ייתכן שבשכונה יהודית חייל לא יכול להסתובב במדים”.

כשעה וחצי לאחר התקיפה, נכנסו כוחות משטרה למאה שערים, יחד עם החייל, כדי לנסות לזהות את התוקפים. חוקרי הימ”ר ערכו במקום שיחזור.

בהודעת דוברות שהוציאה המשטרה נאמר:

“בשעות הצהריים התקבלו מספר שיחות במוקד 100 של המשטרה לפיהן חרדים מתגודדים, תוקפים ומיידים אבנים לעבר חייל שהלך במדים בשכונת מאה שערים.

“כוח משטרה שהוזעק למקום איתר את החייל בתוך חנות כשחרדים מתגודדים מחוץ לפתח החנות תוך צעקות וקריאת קריאות לעברו.

“השוטרים חילצו את החייל ללא פגע וליווהו. צוות מד”א שהגיע במקביל למקום נתקל בחרדים שניסו למנוע את נסיעת האמבולנס וסייעו בחילוצו”.

בדוברות המשטרה הוסיפו: “המשטרה חוקרת את האירוע ופועלת לאיסוף ממצאים מהשטח. כתגובה לתקיפת החייל פעלה המשטרה בפעילות יזומה בשכונה”.

בהודעות המשטרה נאמר עוד: “מתחקור ראשוני עולה, כי החייל שיצא לחופשת שבת בביתו הלך לחנות בשכונה עם קרובת משפחתו. מיד כשהבחינו בו החרדים, כאמור, החלו לתקוף אותו.

יצוין כי בניגוד בניגוד להודעות דוברות המשטרה – כפי שניתן לראות בסרטוני הוידאו – החייל הותקף בחנות הממוקמת בפינת רחוב יואל. הוא לווה משם על ידי האברך מתולדות אהרון מספר רחובות, אל מחוץ לשכונה – ורק בסמוך לרחוב יחזקאל הם חברו למשטרה.

 צילום: באדיבות קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טעון שיפור
    09/06/2017 22:41
    יהודי
  1. מה אני יכול להגיד? שיש ב״ה צדיק אחד או שניים בסדום? ולמה הניזוק צריך לברוח? למה אין ״רוב שפוי״ של אנשי מא״ש שיפעלו להשתיק את המזיקים? או שהם לא הרוב או שלא כ״כ אכפת להם לא לעמוד על דם רעם.

  2. מה אני מרגיש
    11/06/2017 01:12
    יהודה
  3. כשאני רואה את המפגינים אני מתבייש בזה שאני חרדי
    וכשאני רואה את המצילים אני גאה שאני חרדי

  4. עכשיו תפנימו מי שומר על מי במדינה הזאת
    11/06/2017 02:10
    מוטי
  5. הדוסים על הציונים