צו סגירה לאולם בו קרסה התקרה • הצלם שסייע בחילוץ: “היה נס גדול”

מהנדס עיריית ירושלים הוציא את הצו לאחר שחלקים מתקרת גבס קרסו בעזרת הנשים בחתונת זוטשקא וזוועהיל • המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע • הצלם באירוע: "חלק גדול מהציוד צילום שלנו נהרס שם"
חיים טוויל
ט"ו סיון התשע"ז / 09.06.2017 10:00

מהנדס עיריית ירושלים הוציא היום (שישי) צו סגירה זמני לאולם האירועים ‘שירת ירושלים’ בשכונת גבעת שאול אמש, זאת לאחר קרסת חלק מתקרה במקום. באירוע לא היו נפגעים והמשטרה ממשיכה בחקירה.

קריסת התקרה התרחשה רגע לאחר שאורחי חתונה ששהו באולם, פונו מהמקום, זאת לאחר שהבחינו כי התקרה רופפת וחששו שהיא עומדת ליפול.

היה זה בחתונה של נכד האדמו”ר מזוטשקא, בן לחתנו הרה”צ רבי חיים לייפער, עם בת הרה”צ רבי יעקב לייב גולדמן, בן האדמו”ר מזוועהיל זצ”ל.

החוגגים הועברו לאולם ‘בעלז’ הממוקם לא הרחק משם.

הצלם שניאור שיף, שתיעד את שמחת החתונה יחד עם הצלם מאיר אלפסי, עסק במלאכתו בעזרת הגברים, כשלפתע שמע צעקות מכיוון עזרת הנשים. בשיחה עם col’ הוא תיאר: “באמצע השמחה והריקודים, אני שומע צעקות מכיוון עזרת נשים. אשה הגיעה לעזרת גברים וסיפרה בהיסטריה שהתקרה שם מתמוטטת. רצתי לשם במהירות, ויחד עם אנשים נוספים כיוונתי וסייעתי בפינוי מהיר מהמקום. בתוך פחות מחצי דקה כל תקרת הגבס קרסה לחלוטין”.

שמחת החתונה הועברה לאולם ‘בעלזא’, ושניאור שיף המשיך לצלם למרות הטראומה שחווה זמן קצר קודם לכן. “חלק גדול מהציוד צילום שלנו נהרס שם, אני עדיין מנסה לעכל מה קרה כאן. היו שם כ-500 איש, נשים, ילדים ותינוקות, נס גדול”.

לאחר שהתקרה קרסה על הכיסאות והשולחנות שעליהם דלקו נרות, כיבו את הנרות שהחלו לגרום לדליקה. במקביל, אמבולנסים של מד”א, כוחות כיבוי, הוחשו למקום. למרבה הנס לא היו באירוע נפגעים, מלבד מספר נפגעי חרדה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה מה שקורה כשלוקחים צלם לצלם נשים
    11/06/2017 01:07
    חיים
  1. בושה וחרפה שהחרדים שוכרים צלם לצלם חתונות ולצלם את הכלה ובעזרת הנשים, “טרוד במלאכתו”…