המשטרה החרימה מצלמות מחנויות ועוררה שוב מהומות במאה שערים

בלש שהתחפש בערב שבת לחייל חרדי ונכנס לשכונת מאה שערים - הותקף באלימות, ללא שהיה צוות חיפוי לצדו • היום הגיעו שוטרים לשכונה כדי להחרים מצלמות אבטחה, בתקווה למצוא תיעוד מרשיע • זה לא עבר בשקט: השוטרים הותקפו ובשכונה פרצו שוב מהומות • שוטר נפצע מאבן ופונה
חיים טוויל
י' סיון התשע"ז / 04.06.2017 15:16

שוב שדה קרב: למרות הסערה הציבורית שפרצה ביום שישי, בעקבות האילמות הקשה שהפעילו כוחות המשטרה כלפי תושבי שכונת מאה שערים, הגיעו בצהרים (ראשון) שוב שוטרים אל תוך השכונה החרדית – הפעם כדי לחלץ מצלמות אבטחה מחנויות.

ביום שישי, לפני פרוץ המהומות, נכנס בלש משטרה כשהוא מחופש לחייל חרדי, בליווי צוות בילוש. אלא שבעת שצוות הבילוש היה עסוק במעצר של מתפרע, החייל המחופש הותקף באלימות ונזקק לפינוי, לצורך טיפול רפואי.

היום נכנסו כוחות גדולים של ימ”ר ירושלים, בסיוע כוחות יס”מ ומג”ב, כדי לאסוף תיעוד ממצלמות האבטחה ברחוב מאה שערים, פינת רחוב שפיצר.

עשרות תושבים חרדים החלו להתקהל סביב הכוחות, ותוך זמן קצר פרצו הפרות סדר קשות: אבנים הושלכו לעבר הכוחות, כמו גם שקיות מים, ירקות וחפצים שונים.

בהמשך השוטרים אף פרצו השוטרים  את תוך חצר חסידות תולדות אהרן.

שוטר נפגע מאבן בראשו ופונה לטיפול רפואי.

 צילומים:  צלמי קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

פינוי שוטר פצוע:

שוטרים מושכים ועוצרים  חסיד מפתח חנות: 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חייבים בדחיפות להעמיד לדין פלילי את השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ומפכ
    04/06/2017 17:01
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. חייבים בדחיפות להעמיד לדין פלילי את השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ומפכ”ל המשטרה רוני אלשיך על פגיעה אנושה בחפים מפשע, ובהתעללות בלתי נסבלת בעוללים, ובישישים שלא חטאו ולא פשעו.

    חיילים ומשטרה גיבורים???? בכלל לא!!!! הם רק גיבורים על ילדים קטנים!!!! אלימות משטרתית כמו בכול דקטטורה. ואתם לא תאמינו כמה ילדים רצו מכל השכונות הסמוכות, כדי להיעצר ולקבל הפרס של 810 ש”ח. … והלכה למעשה חייבים להודות על האמת: שיש גזירת גיוס, ויש גיוס בנים ובנות בפועל ר”ל. מאוד מעניין כשאחי היקר פנה אליהם לעזרה לא היה מי שיעזור!! נפגש עם גולדנטל ולא עזר לו כלום, ובוועד הישיבות (של שמד) כשניסה לבקש עזרה מהם בגלל שהוא תלמיד חו”ל ענו לו “תתגייס”!!!!! אתם מבינים מה הולך כאן? הם הסטן בפועל! די לסתימת פיות. ממש בושה וחרפה מספיק לעצום עניים!!! ומספיק לשמד הזה.

  2. חילול השם או קידוש השם?
    04/06/2017 18:48
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. העימות על גזירת הגיוס לצה”ל: תיעוד חדש שפורסם בחדשות 2 מציג אשר קליין מנהל ועד הישיבה תוקף באלימות קנאי מחוגי ‘העדה החרדית’ – המפגין נגד הגיוס לצה”ל מול משרדי בניין ‘ועד הישיבות’ בירושלים • התיז עליו חומצה ואחר כך הכה אותו עם מקל השלט שנשא • ועד הישיבות משקרים: ועונים שמדובר באדם מעורער בנפשו ולכן חייבים להרגו ח”ו.

    תיעוד שפרסם יאיר שרקע, כתב הדתות של חדשות 2, מציג כיצד אדם חרדי מכה את אחד ממפגיני הקנאים סמוך לבניין ‘ועד הישיבות’.

    מול ‘ועד הישיבות’, הגוף האחראי לדחיית השירות בצה”ל לכל בני הישיבות, מתקיימות הפגנות של קנאי העדה החרדית, הטוענים הוועד פשרני מדי ומוותר לצבא. אבל אחד מהם מקפיד להגיע להפגין מדי יום ביומו מול משרדי הוועד.

    בתגובה לאותו מפגין שהגיע למקום, יצא אליו מהבניין מר. קליין העמלקי אחד העובדים שם להשמיד להרוג ולאבד עם ישראל, והתיז לעברו חומצה. לאחר מכן הכה אותו מכת רצר דהיינו רציחה ממש, עם מקל השלט שנשא המפגין.

    מוועד [ש מ ד] הישיבות נמסר בתגובה בשקר גלוי לחדשות 2, כי צר להם על השתלשלות האירועים, אך לדבריהם המשקרים ואמרים שמדובר באדם המעורער בנפשו שמתפרץ באלימות פיזית ומילולית כלפי אנשים שמגיעים למשרדיהם. לטענתם, לא פנו למשטרה עד כה בשל מצבו והתיעוד לא משקף את המצב מפני שגם הם חווים את זעמו. ולכן אשר קליין רצה להרגו ממש.