גורם אכיפה בכיר: תיק המיסוי נגד אריה דרעי “חזק מאוד עד סגור”

פרטים חדשים מהחקירה מעלים: העברת הכסף הבלתי חוקית לכאורה, התבצעה בין השאר באמצעות פריטת כסף בצ'יינג'ים לטובת משפחתו • גורם אכיפה על תיק עבירות השחיתות: "בינוני עד חלש מאוד" • דרעי זומן לחקירה נוספת בשבוע הבא • הגיב הערב באזכרה לאמו: "אין לנו שום תלונות"
חיים טוויל
ח' סיון התשע"ז / 01.06.2017 21:10

פרשת דרעי: בחדשות 10 פורסמו הערב (חמישי) פרטים חדשים על חקירת המשטרה נגד יו”ר ש”ס.

לפי הדיווח, מהחקירה עלה כי דרעי חשוד בגניבה בידי מורשה, אך השאלה של המשטרה הייתה באיזו פרקטיקה השתמש לגניבת הכסף מעמותת ‘מפעלות שמחה’, בראשה עומדת רעייתו יפה דרעי.

הפרטים החדשים שנמצאו מגלים כי הגניבה לכאורה התבצעה, בין השאר, באמצעות פריטת כסף בצ’יינג’ים. כלומר – הגיעה תרומה בצ’ק לעמותה, ולאחר מכן הוא נפרט למזומן בצ’יינג. משם, כך חושדים החוקרים, הכסף הלך לכל מיני מקומות, כאשר לפי החשד חלק מהכסף לא היה במעקב והלך למטרות פרטיות של בני משפחת דרעי.

היום קיבל דרעי זימון נוסף לחקירה, שתתקיים במהלך השבוע הבא.

לפי דיווח בחדשות 2, גורם אכיפה בכיר אמר הערב כי תיק החקירה נגד השר אריה דרעי בחשד לעבירות שחיתות “בינוני עד חלש מאוד”.

אותו גורם הוסיף ואמר כי זו לא “כצעקתה”, אולם ציין שבכל הנוגע לעבירת המיסוי – התיק “חזק מאוד עד סגור”.

למרות הדברים הללו, דווח בחדשות 2, החקירה הגלויה עדיין טרייה ועשויות להיות התפתחויות נוספות בהמשך.

דרעי עצמו הגיב הערב לראשונה לחקירה נגדו: “אני מודה בשמי ובשם אשתי הצדקת לקדוש ברוך הוא על כל מה שקורה, על כל חקירה וכל פרסום. אין לנו שום תלונה, תודה רבה לבורא עולם. לא מתלוננים ולא מבקשים שום דבר. רק תודה, חזקו ואימצו”.

בתוך כך, גורמים בש”ס, הביעו היום זעם על סביבת ראש הממשלה ומפנים כלפיהם אצבע מאשימה בגלל הפרסום הבוקר בעיתון ‘ישראל היום’, לפיו גורמים בש”ס מנהלים מגעים עם אלי ישי על החזרתו לראשות המפלגה במקרה שאריה דרעי ייאלץ לפנות את מקומו.

בסביבת רראש הממשלה אמרו בתגובה לחדשות 10: “לא היה ולא נברא, ראש הממשלה לא עומד מאחורי שום פרסום נגד אריה דרעי ומעריך אותו. היחסים ביניהם טובים וקרובים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    http://hacohen.goop.co.il
    02/06/2017 03:14
    מיכאל הכהן אל חדד
  1. הוא גמור !!!