נשיא המועצת באזכרה לאסתר דרעי ע”ה: “אנחנו נמצאים בצרה גדולה”

נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, התייחס לחקירה של אריה דרעי ותקף את חוקרי המשטרה: "למה הם לא מפחדים מהחקירות שחוקרים כל לילה למעלה? הם מסכנים. אין מה לדבר עליהם. יצר הרע רודף אותם שירדפו" • "כל מה שרודפים אותנו, הכול שקר וכזב. נכפיל את כוחנו בקרוב"
אריה ריבקינד
ז' סיון התשע"ז / 01.06.2017 19:32

הלחץ בש”ס:  בבית המדרש ‘יחווה דעת’ בשכונת הר נוף בירושלים, מתקיימת הערב (חמישי) אזכרה לאסתר דרעי ע”ה, אמו של שר הפנים, במלאות ‘שלושים’ לפטירתה, בהשתתפות גדולי תורה, רבנים וראשי ישיבות.

לפי דיווח ב-nrg, בדברים שנשא באזכרה נשיא ‘המועצת’, חכם שלום כהן, הוא התייחס לחקירות של יו”ר ש”ס אריה דרעי במשטרה – ואמר: “אנחנו נמצאים בצרה גדולה. כשאני אומר אנחנו, זה אנחנו בני התורה. ידוע שאת המפלגה שלנו הקים אותה מרן הרב עובדיה יוסף, בן תורה מההתחלה ועד הסוף.

“התורה היא הקימה את התנועה הזאת. מי האמין, אלפי תלמידים, כמה השטן מקנא בנו, כמה שונא אותנו, כמה יצר הרע רודף אותנו. אבל אנחנו צריכים להיות בטוחים. אם רודפים את ראש המפלגה של תנועת שס, רודפים אותו בכל מיני חקירות – אני רוצה להגיד לחוקרים: למה הם לא מפחדים מהחקירות שחוקרים כל לילה למעלה? הם מסכנים. אין מה לדבר עליהם. יצר הרע רודף אותם שירדפו, הם רוצים להחליש את עם השם”.

“כל מה שרודפים אותנו, הכול שקר וכזב. אף על פי שרודפים אותנו, נראה להם שבפעם הבאה נכפיל את כוחנו. אל תתחשבו בכל אלה שרודפים אותנו. מסכנים אלה שרודפים אותנו, אני מתפלל עליהם שיחזרו בתשובה. לא נחלש. נכפיל את כוחנו בקרוב. הקדוש ברוך הוא מחכה לנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות