הזמר והיוצר עדי רן מגלה: “החלטתי להתחתן.. עכשיו אני מחפש אשה”

הזמר עדי רן, חסיד ברסלב בן 56, המגדל ארבעה מילדיו לבדו, כתב בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו: "מצדי שנגור בבתים נפרדים עדיף בסמיכות - לא חייבים לדחוס לבלנדר את החבילות של שנינו"
אבי כץ
ז' סיון התשע"ז / 01.06.2017 14:22

הזמר והיוצר עדי רן, המשתייך לחסידות ברסלב, הודיע היום (חמישי) בדף הפייסבוק שלו על רצונו להתחתן שוב – לאחר כמה שנים בהן חי לבדו, לאחר שהתגרש.

“עכשיו זה רשמי. החלטתי להתחתן בקרוב”, הודיע רן לעוקביו. “כמה שנים אני דוחה זאת.. זה היה פשוט ‘גדול עלי’ להיכנס לזה שוב. אבל עכשיו כשאני מגדל ארבעה ילדים לבד – ולא אני לא צריך אשה בשביל להפיל עליה תתיק הזה, אני מסתדר טוב מאד –  התמוססה לה עוד חומת דמיונות של פחד”.

לדבריו, “עכשיו אני מחפש אשה שתבלה איתי את החצי השני של החיים הקצובים פחות או יותר אם נהיה ריאלים. מישהי שחוץ מעוד כמה מעלות מסתדרת טוב מאד גם בלעדי. אף אחד פה לא בא להתעלק על השני, לא כלכלית ולא רגשית והאושר הוא לא דבר תלוי נסיבות”.

ויש לו גם מודל איך זה יכול לעבוד: “מצדי שנגור בבתים נפרדים עדיף  בסמיכות – לא חייבים לדחוס לבלנדר את החבילות של שנינו, ולא נצטרך לגלם הורה חורג לאף ילד. זו כמובן רק אפשרות. אבל העניין ברור.

“מחפש חברה ליגלית שיהיה בעיקר כיף. מתכוון להנות גם מהחיפוש ולא להתבאס בשום פנים ואופן. מבטיח לה נאמנות (בעזרת השם) בזכות תורתנו הקדושה”.

רן הבהיר: “אני לא מפרסם פה מכרז. רק משתף אתכם בסבבה שלי”.

גרושתו של עדי רן, דנה רן, השתתפה בעונה החמישית של תוכנית הריאליטי ‘האח הגדול’. יש להם ארבעה ילדים משותפים.

לפני כן הוא היה נשוי לדנה אחרת, אחותו של יובל דיין, בעלה של אשת התקשורת והסופרת נועה ירון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות