בש”ס נלחצו ובנו של נשיא המועצת הבהיר: “לא היה שום דיבור לשינוי”

הלחץ עושה את שלו: בעקבות הידיעה ב'ישראל היום' כי "ש"ס במגעים עם אלי ישי" ופרסום תמונה של הרב יעקב כהן, לצד יו"ר 'יחד' - פרסם הבוקר בנו של נשיא 'המועצת' הודעה המכחישה את הפרסומים של "אנשי ריב ומדון ההולכים נגד רצונו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצקו״ל"
אריה ריבקינד
ז' סיון התשע"ז / 01.06.2017 11:45

הדיווח בעיתון ‘ישראל היום’ הבוקר (חמישי) לפיו כבר במהלך חקירת יו”ר ש”ס אריה דרעי ועם פרסום החשדות נגדו, פתחו בכירים במפלגה במגעים עם היו”ר לשעבר אלי ישי על חזרתו לראשות המפלגה – אמנם עורר גיחוך בקרב העיתונאים החרדים, אבל נראה כי בש”ס היה מי שנלחץ מאוד מול מה שנראה כניסיון ערעור על מעמדו של השר דרעי.

בידיעה, בה פורסמה תמונה של הגאון רבי יעקב כהן, בנו של נשיא ‘המועצת’, חכם שלום כהן, לצד אלי ישי באירוע של בנו של הגרש”מ עמאר בבני ברק – נאמר: “בליל יום שני נפגשו אלי ישי ובנו של יו”ר מועצת החכמים, הרב יעקב כהן, הנחשב לאיש החזק ביותר בסביבת אביו, באירוע לכבוד הרב הראשי לירושלים שלמה עמאר, ונועדו במשך דקות ארוכות לעיני כל.

“יודגש כי אף שהשניים נפגשו במקרה, עד השבוע לא היתה כל אפשרות שתתקיים אפילו שיחה ביניהם, בשל היריבות הקשה בין הצדדים. גורם המעורב בנושא אמר כי בעוד הרב יעקב כהן היה הקול הנחרץ ביותר בסביבת אביו הרב שלום כהן בעד אריה דרעי ונגד אלי ישי, בזמן האחרון נשמעים מכיוונו טונים מרוככים בהרבה כלפי אלי ישי, כמו גם חשש מסוים להפקיד את עתיד התנועה בידיו של דרעי”.

הבוקר, שעות ספורות לאחר פרסום הידיעה ב’ישראל היום’ – פרסם הגר”י כהן הודעת “הבהרה”:

“בימים האחרונים מפרסמים אנשי ריב ומדון ההולכים נגד רצונו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצקו״ל כביכול יש דיבורים בשמי לשנות מהחלטת מרן זצקו״ל בעניין תנועתינו הקדושה ש״ס, בנשיאות אבי מורי מרן שליט”א ובראשות היו״ר הרב אריה דרעי הי”ו אשר אאמו״ר שליט״א סומך את ידיו עליו בכל דבר ועניין, והוא ‘המנהיג’ העומד בפרץ ונלחם בעוז את מלחמתה של תורה למען כלל ישראל.

“והיות ודעתו ידועה לכול הנני להודיע ולהוסיף כי לא היה שום דיבור או אפילו הו״א לשינוי מהוראות מרן אבי שליט״א ומצאוותו הברורה של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק״ל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות