עתירה לבג”צ: “הילדים אשמים ששלחתי אותם לחינוך החרדי?”

בדיון בוועדה לביקורת המדינה באפליית החרדים בתכנית הקייטנות של משרד החינוך - הודיע השר: רק תלמיד הלומד בחינוך הציבורי יזכה ליהנות מהתכנית ח"כ דוד אזולאי הודיע: הולך לבג"ץ
י"ח סיון התשע"ד / 16.06.2014 19:28

בדיון שנערך היום (ב) בוועדה לביקורת המדינה באפליה של החרדים בתכנית הקייטנות ‘בית הספר של החופש הגדול’ של משרד החינוך, טען ח”כ דוד אזולאי מש”ס, כי מדיניות משרד החינוך מעמיקה את הפערים בין אוכלוסיות שונות במערכת החינוך.

“אני תושב עכו, משלם מיסים כחוק, שירתתי בצה”ל ואני לא מבין מדוע הילדים שלי אשמים ששלחתי אותם לחינוך החרדי- מה פשעם?!” אמר אזולאי בדיון הסוער, בו השתתפו חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב, ישראל אייכלר, וחנין זועבי.

” בהתאם להנחיה של משרד החינוך, נוצר מצב בו גרים שני ילדים באותו בניין בעכו – אחד יזכה לקייטנה והשני לא, רק בגלל היותו חרדי, רק בגלל שהוריו החליטו לשלוח אותו לחינוך כזה, שאינו לפי השקפת עולמו של שר החינוך”, אמר אזולאי.

ד”ר יצחק קדמ,ן מנכ”ל המועצה הלאומית למען שלום הילד, אמר לשר החינוך :”אני מבקש ממך לשנות לעת עתה את התקנה ולהכליל את החינוך החרדי בתכנית החופש הגדול”.

שר החינוך טען כי רק תלמיד הלומד בחינוך הציבורי יזכה ליהנות מהתכנית, ואין בכוונתו לשנות את הדבר.

בתגובה הודיע ח”כ דוד אזולאי כי  יעתור לבג”ץ על מנת לשנות את העניין: “התוכנית אותה מציג השר פירון לא תעמוד במבחן בג”ץ”, אמר.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צדק זה לא מה שמעניין את הממשלה ובוודאי שלא את בתי המשפט
    18/06/2014 16:52
    נח
  1. לבג
    18/06/2014 18:18
    ישראלי ≠ יהודי
  2. זה אותו בג”צ שמגן על זועבי.

    שמאל רדיקאלי כלפי המיעוט הערבי, וימין רדיקאלי כלפי המיעוט היהודי.

  3. הוא הלך לבג
    18/06/2014 19:14
    אודי
  4. או שרק איים?