ביי שלי, זה היה כישלון ידוע מראש

שלי התמודדה מול ניסנקורן, שנראה כמו פקיד ללא כריזמה, אך בפועל העשייה שלו ניצחה את שלי אלף מונים • יחימוביץ׳ נתמכה על ידי התקשורת, אך ההסתדרות תמכה בניסנקורן
אריק זיו
ג' סיון התשע"ז / 27.05.2017 23:23

הבחירות להסתדרות היו בחירות מיותרות.

אבי ניסנקורן, איש מפלגת העבודה, הוא אחד ממנהיגי ההסתדרות שבאמת בא לעבוד בשביל העובדים החלשים; ניסנקורן דאג לעובדי הקבלן, ובהסכמי שכר דאג לעובדים החלשים, ולא רק לשכבה הוותיקה של עובדים שדואגים לעצמם.

מולו התמודדה, שלי יחימוביץ, אלופה בדיבורים וכלום בעשייה. היא אמנם חברת כנסת, המחוקקת חוקים, אך בפועל אין בשלי גרם אחד של עשיה.

שלי התמודדה על הבסיס שבנה איתן כבל, אשר התמודד בבחירות הקודמות מול עופר עיני. אמנם החברות שלה בתקשורת מנסות ללא הפסקה להראות שיש בתוצאות הבחירות הישג – אך בפועל יש פה כישלון.

שלי התמודדה מול ניסנקורן, שנראה כמו פקיד ללא כריזמה, אך בפועל העשייה שלו ניצחה את שלי אלף מונים. יחימוביץ׳, כאמור, נתמכה על ידי התקשורת ועם הבסיס שכבל הביא לה, אך בפועל ההסתדרות תמכה בניסנקורן – וכנראה בצדק.

לא זו אף זו: כאשר כבל התמודד מול עיני, היו הבדלים אידאולוגיים. אך הבדל בהשקפת עולם אידיאולוגי בין ניסנקורן לשלי, פשוט לא קיים.

לכן ההתמודדות הייתה מיותרת.

בכל מקרה, זה היה כישלון ידוע מראש.

כן, גם שלי הבינה כי היא הולכת להפסיד. אחרת מדוע לה להשקיע מאות אלפי שקלים במשרד חקירות, מבין היקרים בשוק.

עוד לא יבשה הדיו מספירת הקולות הראשונה של הקולות החופשיים בקלפיות באזורי המגורים – שם, על פי התאוריה שלה, אמור היה להיות לה יתרון, והיא החלה להתלונן. מתברר שהמציאות חזקה יותר מחלומות באספמיה, ובתום הספירה עלה שגם שם היא הובסה קשות, והוכתה שוק על ירך – על ידי ציבור הבוחרים ״שלה״.

משנתחוורה לה המציאות הקודרת, חיש מיד הודיעה יחימוביץ׳, בתגובה אופיינית לתבוסתנות של נציגי השמאל בארץ, שהבחירות זויפו.

טענה רחוקה מהמציאות כמרחק מזרח ממערב. הרי כל בר דעת מבין, כי כאשר הפער הוא כל-כך גדול וכל-כך משמעותי, המשמעות וההשלכות של זיופים בשוליים או בקלפיות בודדות ,אם היו כאלו, הם שוליים ביותר.

אז לכן, ביי שלי.

• מתוך ליכודניק

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבחירות להסתדרות
    28/05/2017 01:13
    מחמוד עבאס
  1. טעות בידי הכותב .הגב’ יחימוביץ הובסה ע”י הועדים הגדולים שעשו דיל משותף עם ניסנקורן.דיל שבו כל עובדי החברות הגדולות המאוגדים בהסתדרות קיבלו טלפונים ו-SMS לגשת ולהצביע עכשיו בקלפיות הקרובות למקום הימצאם ועכשיו .ואלם,הדבר נעשה עם הוראה מופרשת להצביע לניסנ קורן בלבד.
    ובאם הממשלה ושר האוצר עומדים ומעודדים עיסקה עם ניסנקורן בתוספת של תמיכת הועדים הגדולים בעיסקה הזו ,האן חשבת כי היה לגב שלי סיכוי כלשהו ?ובמיוחד שעה שכפו על העובדים בחברות הגדולות כולל בתי חולים ממשלתיים לבחור ובניסנקורן בלבד?
    משכך ,היכן טוהר הבחירות ? היכן עקרונות ההצבעה של האדם הבודד בגין עצמו ולטובתו?
    ואולם,מבלי כל קשר,עד היום עוד הצלחתי להבין :
    1 .להיכן הלכו כל כספי המיסים הנלקחים מהעובדים בעל כורחם?מדוע אין פרסום של תזרימי המזומנים והדוחות הכספיים ?
    2 מה באמת ניסנקורן עשה ועושה ואולי אף יעשה דבר בעבור מתפקדי ההסתדרות?
    מסופקני באם יעשה דבר ו,\או חצי דבר!

  2. מי באמת דואג לחלשים?
    03/06/2017 13:34
    חופשי
  3. אין בשלי גרם של עשייה? פה כבר הוכחתה שלא באמת עשית תחקיר, ושזו רק כתבה מטעם ולצורך שמחה לאיד בלבד… אם אתה באמת רציני, לך תבדוק את החוקים ששלי חוקקה ותשווה אותם למשל ליאיר לפיד או עמיר פרץ או בוז’י או ביבי. החוק הראשון שלה היה חוק הזכות לשבת בעבודה שניחקק במיוחד עבור הקופאיות, כי מסתבר שלפני החוק הזה זה היה בסדר מצד הקפיטליסטים החזיריים, שכולם תומכים בליכוד דרך אגב, שהקופאיות יעמדו כל המשמרת כדי להרוויח עוד קצת יותר כסף, כסף לפני אנשים זה המהות של הליכוד בראשות ביבי. שלי מחוקקת עבור אנשים לפני כסף , יהי ההבדל הקטן. מאז , היא חוקקה עוד עשרות חוקים חברתיים, וביניהם עובדי הקבלן עוד כשעיני וניסנקורן אפילו לא נקפו אצבע עבורם, להיפך. דרך אגב, עובדי הקבלן משלמים להסתדרות אך מנועים מלבחור.. ומי עומד בראש ההסתדרות ומאפשר את המצב הזה? ניסנקורן, אז אל תגיד שהוא דואג לעובדי הקבלן. הוא כן דואג…. שהם ימשיכו לשלם כסף להסתדרות.