אפילו השופט ששלח את הגנבת לכלא התלהב: ”מה שעשית גאוני”

רפיצ'ה סמאטסוראבוד בת ה-41 מניו יורק, ניהלה עסק למכירת תיקים מזוייפים - ולפני שנשלחה לכלא זכתה למחמאות מן השופט: "יש המון דרכים לגנוב בעידן האינטרנט, ובכל פעם שאתה חושב שראית הכול מגיע מקרה כזה. כזה דבר עדיין לא ראיתי"
קובי פינדרוס
א' סיון התשע"ז / 25.05.2017 23:39

אפילו השופט התלהב: פרפיצ’ה סמאטסוראבוד בת ה-41 מארלינגטון שבניו יורק, התייצבה בפני שופט בחשד לגניבה – וזה אמר לה: “מה שעשית היה גאוני. חשבתי שראיתי כבר הכול בעידן האינטרנט”.

על פי נדיווח באתר ‘וואלה’, הגנבת המתוחכמת הזמינה במשך שנים תיקי יוקרה באמצעות אתרי קניות באינטרנט, ולאחר מכן הזמינה חיקויים זולים מסין, הלכה לחנויות, החזירה את התיקים המזויפים, קיבלה את כספה בחזרה, ואת המקוריים מכרה במחיר אסטרונומי ב-EBAY ובאינסטגרם.

במילים אחרות: האשה רכשה תיקים מקוריים, קיבלה עליהם את כספה בחזרה בסיוע חיקויים, והרוויחה עליהם הון עתק.

“אני חושב שמה שעשית היה גאוני”, אמר השופט ג’ראלד ברוס לי, שדן את פרפיצ’ה ל-30 חודשי מאסר בפועל. “יש המון דרכים לגנוב בעידן האינטרנט, ובכל פעם שאתה חושב שראית הכול מגיע מקרה חדש. אבל כזה דבר עדיין לא ראיתי”.

אז איך נתפסה פרפיצ’ה?

רשויות המכס רכשו ממנה תיק של Celin ב-2,575 דולר, והם גילו כי הצליחה לזייף את הקבלה ולהחזיר לחנות ‘טי ג’יי מקס’, ממנה רכשה את התיק באמצעות האינטרנט, חיקוי של ארנק פנדי במקום, ולקבל החזר של 2,200 דולר. בסך הכול עקצה פרפיצ’ה 40 חנויות ב-12 מדינות.

כשהחוקרים הגיעו לביתה בארלינגטון הם מצאו שם 572 תיקים, אמתיים ומזויפים.

במקביל, התגלה מייל ששלחה לספק שלה בסין ובו כתבה: “זה החיקוי הכי טוב שראיתי. תוכל לשלוח לי עוד מהמפעל הזה?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות