זהבה גלאון רותחת: מה קרה ליועץ שלה כשצייץ על אדלשטיין “אפס”

היועץ הפרלמנטרי של יו"ר מרץ, זהבה גלאון, התחצף כלפי יו"ר הכנסת - וזומן לבירור מיידי אצל קצין הכנסת• זהבה גלאון רותחת: "אין ספק שהציוץ של תומר היה לא ראוי, את הערב שלו בחר יו״ר הכנסת לבלות בלהלך אימים על תומר"
אבי כץ
כ"ט אייר התשע"ז / 25.05.2017 16:49

היועץ הפרלמנטרי של יושבת ראש מפלגת מרצ זהבה גלאון השתלח ביו”ר הכנסת יולי אדלשטיין וכינה אותו בציוץ בעמוד הטוויטר שלו: “אפס”.

בעקבות כך זומן היועץ לשיחת בירור מיידית עם קצין הכנסת.

גלאון פרסמה פוסט  על האירוע:

“סיפור אמיתי ומרתיח: את הערב שלו בחר יו״ר הכנסת אדלשטיין לבלות  בלהלך אימים על תומר, היועץ הפרלמנטרי שלי. הסיבה: הוא כינה את אדלשטיין ‘אפס’ בטוויטר.

הדובר של אדלשטיין (אפילו לא הוא בעצמו) התקשר אליי לדרוש שהציוץ יוסר לאלתר. הבהרתי לו שלא יעלה על הדעת שהוא מנסה להכתיב לנו מה כן לכתוב או לא, ושאני משאירה את הבחירה לשיקול דעתו של תומר, שמחק את הציוץ כמעט מיד.

אבל זה לא שינה לאדלשטיין, שכבר הפיץ לתקשורת, והורה לקצין הכנסת (!) לזמן את תומר לשיחה אישית ומיידית (!). כן, ב-21:20 בלילה, היועץ שלי מקבל טלפון מקצין הכנסת כי  אדלשטיין נעלב.

אין ספק שהציוץ של תומר היה לא ראוי, אבל עם כל הכבוד זו לא הסתה וזה בטח שלא מצדיק זימון לשיחה עם קצין הכנסת. מותר לחשוב שיו”ר הכנסת הוא אפס ומותר לומר את זה, גם אם אתה יועץ ליו”ר מרצ.

לאדלשטיין יש אולי עור דק במיוחד, אבל השילוב בין זה לבין כוח פרלמנטרי כנראה העביר אותו על דעתו.

לא יכול להיות שיו”ר הכנסת ישתמש במגנוני הכנסת כדי להלך אימה על יועצים פרלמנטרים. כן, גם אם פגעו בציפור נפשו. אני מצפה להתנצלות פומבית של אדלשטיין ואני מתכוונת לפנות בעניין הזה לוועדת האתיקה.

אגב, תומר כתב שני ציוצים. את השני אדלשטיין העדיף שלא לשלוח לעיתונאים – אז הנה הוא כאן: ‘אתה האשם העיקרי בהידרדרות במעמד הכנסת. מנצל את מעמדך כיו”ר כדי לרמוס את האופוזיציה ולהתחנף לבוס. אח”כ אתה מתפלא שיש קריאות ביניים? איזו צביעות’.

והאמת? צודק במאה אחוז”.

גורם בכנסת ציין, כי גלאון לא אמרה אמת כאשר כתבה כי הדובר של אדלשטין דרש להסיר את הציוץ, והסביר כי כל יועץ או עובד כנסת שמאיים או מתנהג בגסות כלפי חבר כנסת אחר מוזמן לבירור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות