“והיו עיני וליבי שם”: הזמר אבי מילר שר לירושלים בעברית

לאחר צאת האלבום פגש מילר את העיתונאי ואיש התקשורת ידידיה מאיר, שביקש והפציר בו להיכנס לאולפן שוב ולהקליט את השיר בהגייה עברית צחה ולא בעבריס' • מילר נענה לאתגר ומבצע את 'ליבי שם' בשלמות מוסיקלית סוחפת
ג' סיון התשע"ז / 28.05.2017 15:27

הזמר אבי מילר פרץ לפני כארבע שנים אל התודעה עם הסדרה המוצלחת והסוחפת אותה תמצאו בכל בית יהודי – “אבי מילר שר ר’ הלל” – בה הוא מבצע את מיטב לחניו של הרב הלל פלאי.

לפני כשנתיים יצא האלבום השני בפרויקט – בו מבצע מילר את אחד מלחניו היפים ביותר של פלאי, בנושא בית המקדש וירושלים – “והיו עיני וליבי שם”. באותו אלבום זכה השיר לשם “שמעתי”.

תקופה לאחר צאת האלבום פגש מילר את העיתונאי ואיש התקשורת ידידיה מאיר, שביקש והפציר בו להיכנס לאולפן שוב ולהקליט את השיר בהגייה עברית צחה ולא בעבריס’, כדי שיוכל להשמיע את השיר היפהפה הזה גם למאזיניו בתוכניתו הקבועה בגל”צ.

מילר נענה לאתגר ומבצע את ‘ליבי שם’ בשלמות מוסיקלית סוחפת.

עם פרוש יום חגה של ירושלים ובמלאות יובל שנים לשחרורה, זה בדיוק הזמן הנכון להתחבר למילים המיוחדות הללו ולקחת את ליבכם לשם, פשוט לעוף לשם עם העיבוד המיוחד שכתב המעבד יהושע פריד, שהתאים את הצלילים לטקסט, כדי שכל אחד ששומע את ‘ליבי שם’ יגבר בליבו החשק להיות ‘שם’ – בבית המקדש בירושלים הבנויה.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות